خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت:

لیست زمین‌خواران و بدهکاران بانکی تحویل قوه قضائیه شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۷۹

لیست داده شده منطبق با اجرای اصل 49 قانون اساسی است/ برکناری خانم دستجردی سیاسی نبوده است/در استان تهران قرچک به شهرستان تبدیل شده است.

سخنگوی دولت با حضور درجمع خبرنگاران درخصوص بی اعتباری امضای نیکزاد در سرپرستی وزارت فناوری و ارتباطات اظهار داشت: این که شورای نگهبان سرپرستی آقای نیکزاد بر وزارت فناوری و ارتباطات را بی اعتبار دانسته هنوز به ما ابلاغ نشده است اگر دلیل قانونی است انتشار و ابلاغ خواهد داشت اما ما هنوز قانون را دریافت نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام در پایان نشست هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا لیست اسامی اعلام شده به قوه قضاییه لیست ممنوع الخروجی ها بوده یا نه عنوان کرد: تاکنون چندین لیست به قوه قضاییه ارائه داده شده است. لیست داده شده منطبق با اجرای اصل 49 قانون اساسی است که شامل اسامی زمین خواران، بدهکاران بانکی و افرادی که مطالبات استنکافی بانکی داشته اند می شود.

الهام در خصوص چگونگی برکناری وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: من برکناری وزیر بهداشت را تکذیب نکردم. من اعلام کردم که براساس سیاست های دولت نیست که فعلا خانم الهام برکنار شود. برکناری خانم دستجردی سیاسی نبوده است اگر سیاسی بود برکناری‌ها استمرار می‌داشت. براساس سیاست های فعلی دولت، ما شاهد تغییرات و جابجایی در کابینه دولت نخواهیم بود.

وی درباره انتصاب حمید بقایی بعنوان نماینده ایران در سازمان ملل نیز اظهار داشت: وزیر امور خارجه تاکنون در این‌باره حکمی نزده است و ایشان نیز همچنان در نهاد ریاست جمهوری حضور خواهد داشت تا بعنوان معاون اجرایی بحث استخدام‌ها را پیگیری کند.

سخنگوی دولت در خصوص بخش هایی که در استان های مختلف به شهرستان تبدیل شده اند اظهار داشت: در استان کهکلویه و بویراحمد نمده، در استان بوشهر عسولیه، در استان سیستان و بلوچستان میرجاوه قصر قند، هامون و نیمروز به شهرستان و در استان تهران قرچک به شهرستان تبدیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز