خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان:

ناوگان باربری عمومی جاده‌ای شاهرگ اقتصادی كشور است

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۱۴

ناوگان باربری عمومی جاده ای، شاهرگ اقتصادی كشور است/ مسئولین این بخش همواره در تلاش هستند تا روز به روز بر كیفیت خدمات ناوگان باربری برون شهری بیافزایند.

ایلنا- رشت:رئیس پلیس راه گیلان با تاکید بر این که ناوگان باربری عمومی جاده ای، شاهرگ اقتصادی كشور است،ابراز کرد ارتقاء كیفیت شرایط كاری رانندگان ناوگان عمومی باربری، بر امنیت حمل و نقل كشور تأثیر مستقیم دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید جمشاد، در نشست با تعدادی از رانندگان و مسئولان صنف ناوگان عمومی باربری برون شهری گیلان از تلاش رانندگان زحمتكش ناوگان حمل و نقل بار، قدردانی کرد.

وی ناوگان عمومی باربری جاده ای را به عنوان شاهرگ حیاتی اقتصاد كشور نامید  و خاطر نشان کرد: جا به جایی سریع و ایمن محموله‌های تجاری به اقصی نقاط كشور پهناور ایران اسلامی و ترانزیت آنها به سایر كشورهای دنیا، صرفاً با تلاش شبانه‌روزی و از خودگذشتگی رانندگان حرفه ای بخش حمل بار میسر می‌ شود.

به گفته جمشاد، هر چه شرایط، محیط و ابزار كار رانندگان فعال در بخش حمل و نقل بار، ارتقاء یابد، به طور یقین  ایمنی این بخش افزایش یافته و با توجه به ویژگی خاص خودروهای باربری به واسطه قدرت و حجم بزرگشان، افزایش ایمنی در این ناوگان م به صورت مستقیم در ارتقاء ایمنی ترافیك جاده‌ای كشور نقش خواهد داشت.

وی تصریح كرد: ارتقاء ایمنی ترافیك جاده‌ای كشور می تواند مشكلات ترافیكی را در كنار مشكلات زیست محیطی رفع كند، بنابراین مسئولین این بخش همواره در تلاش هستند تا روز به روز بر كیفیت خدمات ناوگان باربری برون شهری بیافزایند.

گفتنی است جمشاد رئیس پلیس راه استان گیلان در ادامه، به سؤالات رانندگان و مسئولان صنف ناوگان عمومی باربری پاسخ داده و ابهامات آنان در چارچوب قوانین و مقررات را مرتفع  کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز