خبرگزاری کار ایران

محدودیت های جاده ای امروز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۸۳

آزادراه قزوین ـ كرج واقع در استانهای قزوین و البرز‏، بدلیل بهسازی مسیر، تا پایان سال جاری، دو لاین در دست تعمیر بوده و عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و كاهش سرعت انجام می‌شود.

مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت ها و مسدودیت های جاده ای امروز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز مدیریت راههای کشور، محور شمشک به دیزین، در استان البرز، از پاركینگ بالا تا پایین و محور پونل به خلخال در استان اردبیل، بدلیل بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدودبوده همچنین تردد خودروها از شمشك تا پاركینگ بالا و از گچسر تا پاركینگ پایین، از 7:30 تا 17، جهت استفاده از پیستهای اسکی، مجاز است.

گفتنی است، تردد تریلرها، بجزحاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، در محور بروجن _ لردگان در چهارمحال تا 92/1/15،ممنوع است.
شایان ذکر است، محور اردبیل - سرچم، تا 15 بهمن، از ساعت 8 تا 16، مسدود و محور جایگزین اردبیل به آستارا بوده همچنین آزادراه كرج _ تهران بدلیل احداث تقاطع ناهمسطح كاروانسرای سنگی تا 15اسفندماه، شنبه تا 3شنبه از 23 الی 4 بامداد روزبعد از پل فردیس تا وردآورد مسدود و محورهای قدیم/مخصوص كرج به عنوان مسیر جایگزین استفاده شود.
لازم به ذکر است، انسداد کمربندی شرقی کرمانشاه تا 28 بهمن از یکشنبه تا سه شنبه بین ساعات 11 الی 14، محور جایگزین کمربندی غربی انجام می شود.
این گزارش حاکیست، آزادراه قزوین ـ كرج واقع در استانهای قزوین و البرز‏، بدلیل بهسازی مسیر، تا پایان سال جاری، دو لاین در دست تعمیر بوده و عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و كاهش سرعت انجام می‌شود.
محور گرگان-گلوگاه واقع در استان گلستان بدلیل احداث پل ریز گذر از امروز تا 20 اسفندماه، عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و كاهش سرعت انجام می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز