خبرگزاری کار ایران

با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای:

دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۴۷

ترویج طراحی و ساخت بازی‌های بومی و ملی مبتنی بر ارزش ها، هدف‌گذاری ارتقاء میزان انگیزه و اشتیاق دانشجویان و علاقه‌مندان به بازی‌سازی با ایجاد فضایی رقابتی بین دانشگاه‌ها و مراکز ایده پردازی وطراحی و تولید بازی در سطح کشور دیگر اهداف برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای را تشکیل می دهند.

دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای "iran g d c 2013"با همکاری بنیاد ملی بازی های رایانه ای اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه آزاد کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقبال پر شور 34تیم از دانشگاه های سراسر کشور از نخستین مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای در دانشگاه کاشان، برگزار کنندگان این رویداد را برآن داشت تا دومین دوره مسابقات را با توانمندی هرچه بیشتر اولیل اردیهشت سال آینده برگزار کنند.

کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی‌سازی،آشنایی شرکت‌‌کنندگان با دستاوردها و توان ملی ارئه گردیده در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت از طرفی و دانش و هنر و نو آوری از طرفی دیگرو بسترسازی محیط علمی دانشگاه برای بروز و رشد استعدادهای بازی‌سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی از اهداف برپایی این مسابقات است.

ترویج طراحی و ساخت بازی‌های بومی و ملی مبتنی بر  ارزش ها، هدف‌گذاری ارتقاء میزان انگیزه و اشتیاق دانشجویان و علاقه‌مندان به بازی‌سازی با ایجاد فضایی رقابتی بین دانشگاه‌ها و مراکز ایده پردازی وطراحی و تولید بازی در سطح کشور دیگر اهداف برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای را تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز