خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا/

قطع اینترنت سراسری شركت مخابرات ایران /مشكل از شركت زیر ساخت نیست

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۲۴

اینترنت شركت مخابرات به دلایل فنی قطع شده است/اگر خطوط ارتباطی زیر ساخت مشكل داشته باشد كلیه خطوط اینترنتی شركتهای ارایه دهنده اینترنت و شركتهای PAP نیز دچار مشكل می‌شود، این درحالی است كه ما در خطوط خود هیچ نقص فنی نداریم.

از صبح امروز ارایه اینترنت پر سرعت از سوی شركت مخابرات ایران با اختلال مواجه و در بسیاری از مناطق تحت پوشش نیز، اینترنت این شركت به طور كامل قطع شد.
پور اكبری مسئول ارتباط با رسانه‌های شركت مخابرات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این مطلب اعلام كرد: این مشكل سراسری است ولی هنوز دلیل آن مشخص نشده است.
وی ادامه داد: قطع شدن اینترنت شركت مخابرات به دلایل فنی ایجاد شده است كه هنوز مشخص نیست كه این مشكل فنی از سوی شركت مخابرات است یا از سوی شركت زیر ساخت؛ ضمن اینكه كارشناسان ما درصدد یافتن علت این امر هستند.
پور اكبری در پاسخ به این سوال كه چه زمانی این مشكل برطرف خواهد شد، گفت: متخصصان ما با بیشترین سرعت در تلاش هستند تا این مشكل تا آخر وقت امروز مرتفع شود.

مشكل از شركت زیر ساخت نیست

براساس این گزارش‏، مهدی خدایی مدیر كل روابط عمومی شركت ارتباطات زیر ساخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تاكنون هیچ اعلام گزارشی از خرابی خطوط شركت زیر ساخت به ما اعلام نشده است.
وی خاطر نشان كرد: اگر خطوط ارتباطی زیر ساخت مشكل داشته باشد كلیه خطوط اینترنتی شركتهای ارایه دهنده اینترنت و شركتهای PAP نیز دچار مشكل می‌شود، این درحالی است كه ما در خطوط خود هیچ نقص فنی نداریم.
خدایی افزود: مطمئنا اشاكل قطعی اینترنت در شركت مخابرات ایران به دلیل مشكلات فنی شبكه داخلی خودشان است و این موضوع ارتباطی به ما ندارد، البته ما باز پیگیری خواهیم كرد و به شركت مخابرات نیز كمكهای لازم را خواهیم كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز