خبرگزاری کار ایران

محتوای ارائه شده در فضای مجازی با نیازهای فرهنگی و اجتماعی همخوانی ندارد

کد خبر : ۴۵۹۰۷

اعتقاد داریم هرچه بیشتر به موضوع تولید محتوا در فضای مجازی پرداخته شود، بلوغ آن بیشتر خواهد شد و ایده‌های جدید شکل می‌گیرد که می‌تواند فضای مجازی را در سمت‌وسوی صحیح و سالم خود متحول و پر رونق‌تر سازد.

در حال حاضر محتوای ارائه شده در فضای مجازی با نیازها و کنش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی همخوانی ندارد.
نسیم کاظمی‌فرد، عضو شورای سیاستگذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب افزود: در یک کلمه، محتوا در کشور مغفول مانده است و اساساً عنوان تامین‌کننده محتوا بین نقش‌آفرینان این صنعت به ندرت دیده می‌شود. این در حالیست که کشور ما با جمعیتی جوان، تحصیلکرده و جویای علم مواجه است.
وی ادامه داد: اعتقاد داریم هرچه بیشتر به موضوع تولید محتوا در فضای مجازی پرداخته شود، بلوغ آن بیشتر خواهد شد و ایده‌های جدید شکل می‌گیرد که می‌تواند فضای مجازی را در سمت‌وسوی صحیح و سالم خود متحول و پر رونق‌تر سازد.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ارایه سرویس‌های جدید، کیفیت آنهاست، اظهار داشت: ارتقای کیفیت موجب می‌شود میزان اطمینان مشتری، رضایتمندی وی و فضای رقابتی عادلانه‌تر، قابل تمیز باشد.
کاظمی‌فرد گفت: موافقتنامه‌های سطح سرویس و مفاهیمی نظیر آن باعث می‌شوند کیفیت سرویسی که به مشتری ارائه می‌شود تا حدودی تضمین ش و در عین حال رعایت استانداردهای بین‌المللی و ملی در این زمینه می‌تواند معیاری برای اندازه‌گیری QoS باشد.
عضو شورای سیاستگذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه مهم‌تر از مساله رعایت استانداردها، قابلیت تجهیزات بکار گرفته شده در شبکه برای اجرای مکانیزم‌های مختلف کیفیت سرویس به منظور دستیابی به سطح SLA مورد نظر است، افزود: هر اندازه این قابلیت‌ها پیشرفته‌تر باشد، راهکارهای متنوع‌تری را ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه در ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات به موضوع مشتری‌مداری در ارائه سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخته می‌شود، گفت: رابطه علت و معلولی بین نیاز مشتری و تنوع سرویس همواره مورد بحث و تایید صاحبنظران این حوزه بوده و هست. از این منظر، مبحث مشتری‌مداری به یکی از گام‌های نخستین در چرخه کسب‌وکار شرکت‌های ارایه‌دهنده سرویس تبدیل شده است و فصل تازه‌ای از فضای رقابتی را به روی آنها باز می‌کند.
کاظمی‌فرد تصریح کرد: نیاز مشتری آغازی است بر تعریف یک فرایند جدید در کسب‌وکارِ تأمین‌کننده سرویس به منظور رفع آن نیاز که در همایش 12 اسفند نیز به آن پرداخته می‌شود.
گفتنی است ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با محورهای«سرویس‌ها و محتوای قابل ارایه با تاکید بر مشتری‌مداری»، «ارائه‌دهندگان سرویس و محتوا»، «بسترهای ارائه سرویس» و «تنظیم مقررات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز