خبرگزاری کار ایران

واگذاری مسكن مهر به مجردها تكذیب شد

asdasd

تاکنون هیچ بخشنامه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری ثبت نام مسکن مهر برای مجردها ابلاغ نشده است/ مسکن مهر با هدف خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه و برای متاهلین یا سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

در حال كه اخیرا اخباری مبنی بر واگذاری مسكن مهر به مجردها منتشر شده است اما مدیرعامل شهر جدید پرند این موضوع را تكذیب كرد.

مدیرعامل شهر جدید پرند در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شایعات اخیر مبنی بر واگذاری مسکن مهر به مجردها با تکذیب این موضوع گفت: متقاضیان مسکن مهر باید شرایط چهارگانه متاهل یا سرپرست خانوار، عدم استفاده از تسهیلات دولتی و غیر دولتی مرتبط با زمین و مسکن، عدم مالکیت زمین یا ملک از ابتدای سال 84 و سابقه پنج سال سكونت در شهر تهران راداشته باشند.

سعید صابونی تصریح کرد: تاکنون هیچ بخشنامه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری ثبت نام مسکن مهر برای مجردها ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: مسکن مهر با هدف خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه و برای متاهلین یا سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند در بخش دیگری از اظهاراتش در مورد میزان ثبت نام کنندگان مسکن مهر پرند که از تاریخ 15 شهریور آغاز شده است، گفت: ‌با توجه به اینکه روزانه حداکثر 300 نفر برای مسکن مهر پرند ثبت نام خواهیم کرد تاکنون حدود 2500 نفر برای این واحدها ثبت کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز