خبرگزاری کار ایران

تا سه ماه دیگر:

شبکه مخابراتی استان‎ها تغییر می کنند

کد خبر : ۶۳۱۶۳

پروژه تأمین تجهیزات شبکه انتقال، امکان ارائه سرویس به شکلی مطلوب تر و بیشتر را برای سایر اپراتورهای مخابراتی از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل و شرکت‎های ارائه دهنده خدمات اینترنتی فراهم می کند،

جهت تجهیز و تغییر شبکه مخابراتی استان ها، تجهیزات شبکه انتقال به منظور ترمیم و ارتقاء شبکه‎ مخابراتی 12 استان کشور خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر پروژه های تأمین تجهیزات شرکت مخابرات ایران از خرید تجهیزات شبکه انتقال به منظور ترمیم و ارتقاء شبکه مخابراتی 12 استان خبر داد و گفت: با شروع مراحل ترخیص تجهیزات سیستم های انتقال، شبکه مخابراتی استان‎ها طی دو ماه آینده به قابلیت های جدیدی مجهز خواهند شد.
مهندس قضایی مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه های تأمین تجهیزات شرکت مخابرات ایران، در خصوص زمان راه اندازی این پروژه گفت: این پروژه که از 8 ماه پیش فرایند خرید آن آغاز شده، با شروع ترخیص تجهیزات وارد فاز عملیاتی شد و پیش بینی می شود که طی 3 ماه آینده عملیات نصب و راه اندازی این طرح به اتمام برسد.
قضاتی در خصوص ویژگی های این پروژه اظهار داشت: پروژه تأمین تجهیزات شبکه انتقال، امکان ارائه سرویس به شکلی مطلوب تر و بیشتر را برای سایر اپراتورهای مخابراتی از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل و شرکت‎های ارائه دهنده خدمات اینترنتی فراهم می کند، همچنین حل مشکلات Bottle Neck و Congestion شبکه های قدیمی و فعلی، ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات در مسیرهای انتقال باند پهن خصوصاً ارائه این خدمات برای تقویت ارتباطات بانک ها و مؤسسات مشابه از ویژگی ها و الزامات دیگر این طرح است.
وی افزود: همچنین به کارگیری این تجهیزات در استانها، منجر به کاهش هزینه های نگهداری خصوصاً هزینه های بالای سیستم های انتقال رادیویی می شود.
قضاتی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه هزینه های پنهان شبکه را نیز به شدت کاهش خواهد داد و پاسخگویی مطلوب شرکت های مخابراتی استانی را به تقاضاهای روزافزون مشترکان حقیقی و حقوقی فراهم می‌کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز