خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

بنیاد مستضعفان نمی‌تواند ادعایی درباره آزاد راه تهران-شمال داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۳

آزادراه تهران - شمال طرح بسیار خوبی بوده که نادرست اجرا شده و به علت کوتاهی دو نهاد پیشرفتی نداشته است/به تازگی 82 میلیارد تومان به بنیاد اعتبار داده شده که طرح را فعالتر کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آخرین وضعیت آزاد راه تهران - شمال، گفت: قطعه ۲ و ۳ این آزادراه از بنیاد مستضعفان گرفته شده  است و  به خاتم الانبیا داده شده و این بنیاد نمی‌تواند ادعایی در باره این دو قطعه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، احمد صادقی درباره آخرین وضعیت آزادراه تهران - شمال و مشکلات بنیاد مستضعفان در ساخت این آزاد راه، با اعلام اینکه بنیاد و وزارت راه، در گذشته در این باره کوتاهی کردند، گفت: البته ما در پی مقصر این مشکلات نیستیم، بلکه می‌خواهیم گذشته را با عملکرد صحیح جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: بنده هر هفته از نزدیک روند پیشرفت را رصد می‌کنم و تقریبا اطمینان دارم، این طرح امسال به بهره برداری می‌رسد.

صادقی با اشاره به کنسرسیوم چین و بنیاد در این طرح گفت: با چینی‌ها که طرف قرارداد بنیاد هستند و ساخت منطقه یک را انجام دهند، چندین جلسه برگزار شده است تا مطالبات و مشکلات آن‌ها حل شود، آن‌ها هم قول دادند تا پایان سال ۹۲، ساخت منطقه یک را تمام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ساخت منطقه ۲ و ۳ را هم از بنیاد گرفتیم و در پی کنسرسیوم جدید برای اجرای این قطعه‌ها هستیم.

صادقی تصریح کرد: این دو منطقه به طول ۷۳ کیلومتر قسمت اصلی را تشکیل می‌دهد و بسیار صعب‌العبور و دشوار است؛ بنابراین اعتبار بسیاری نیاز دارد و به راحتی سرمایه گذاری برای آن پیدا نمی‌شود

وی در پاسخ به اینکه بنیاد مستضعفان اعلام کرده است قطعه ۲ و ۳ را به سرمایه گذار دیگری تحویل نمی‌دهد، گفت: بنیاد نمی‌تواند چنین ادعایی داشته باشد، زیرا دوران مشارکت ما ۱۵ ساله بود که به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه قطعه ۲ و ۳ را پارسال از آن‌ها گرفتیم، گفت: آزادراه تهران - شمال طرح بسیار خوبی بوده که نادرست اجرا شده است و به علت کوتاهی دو نهاد پیشرفتی نداشته است، زیرا هیچ نهادی پیگیر ساخت این آزادراه نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز