خبرگزاری کار ایران

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها در گفت‌وگو با ایلنا:

آزادراه كنارگذر شمالی مشهد تا پایان مهر به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd

آزادراه کنارگذر شمالی مشهد اولین پروژه آزادراهی مهر ماندگار است/ این پروژه درحال نصب تجهیزات و علائم آزادراهی است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها با بیان اینکه آزادراه کنارگذر شمالی مشهد تا پایان مهرماه به بهره برداری می‌رسد، گفت: حدود 240 کیلومتر آزادراه تا سه ماهه نخست سال 92 به بهره برداری می رسد.

حسن احمدی نوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه پروژه آزادراه کنارگذر شمالی مشهد به طول 72 کیلومتر تا پایان مهرماه به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه درحال نصب تجهیزات و علائم آزادراهی است.

وی با اشاره به اینکه برای احداث آزادراه کنارگذر شمالی مشهد 185 میلیارد تومان هزینه شده است گفت: این پروژه با مشارکت 25 درصدی موسسه آستان قدس رضوی، 25 درصد بانک ملی و 50 درصد وزارت راه و شهرسازی ساخته شده است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه های کشور تصریح کرد: آزادراه کنارگذر شمالی مشهد اولین پروژه آزادراهی مهر ماندگار است.

احمدی نوری با بیان این که محور ساوه- همدان به طول 85 کیلومتر و اعتبار 135 میلیارد تومان در حال احداث است گفت:عملیات آسفالت 55 کیلومتر آن به اتمام رسیده است و در تلاش هستیم با توجه به شرایط آب و هوایی مسیر باقی مانده در سال جاری به اتمام برسد.

وی با اشاره به پیشرفت مناسب آزادراه ساوه- همدان تصریح کرد: تا انتهای سال گذشته پیشرفت فیزیکی این پروژه تنها 38 درصد بود اما با آغاز عملیات جدی در این محور از اردیبهشت امسال پیشرفت این پروژه درحال حاضر به بیش از 85درصد رسیده است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها گفت: این پروژه با مشارکت 33 درصدی سازمان توسعه راه ها، 17 درصدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و 50 درصدی وزارت راه وشهرسازی ساخته می شود.

وی با اشاره به پروژه 45 کیلومتری زال- اندیمشک گفت: این پروژه با اعتبار 320 میلیارد تومانی و مشارکت 50درصد بخش خصوصی و 50درصد وزارت راه و شهرسازی در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

احمدی نوری در بخش دیگری از اظهاراتش اظهار داشت: عملیات احداث آزادراه زنجان-تبریز به طول 20 کیلومتر در حال اجرا است و با توجه به شرایط آب و هوایی در تلاش هستیم این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز