خبرگزاری کار ایران

بندر خرمشهر رکورد دار ثبت اطلاعات در سیستم جامع دریایی

asdasd

طی ماه های گذشته بندر خرمشهر توانسته از لحاظ ورود اطلاعات در سیستم مدیریت ورود و خروج شناورها، با رکورد بیشترین ثبت ورود و بیشترین ثبت خروج و بیشترین اجازه حرکت در میان تمامی بنادر کشور در استفاده از این سیستم جامع پیشرو است.

معاون دریایی و بندری اداره کل بندر خرمشهر از موفقیت بندر خرمشهر در کسب مکان نخست در بین سایر بنادر طی ماه های گذشته در استفاده از سیستم مدیریت ورود و خروج شناورها خبر داد.

به گزارش ایلنا، شاهین ترکپور بیان داشت: طی ماه های گذشته بندر خرمشهر توانسته از لحاظ ورود اطلاعات در سیستم مدیریت ورود و خروج شناورها، با رکورد بیشترین ثبت ورود و بیشترین ثبت خروج و بیشترین اجازه حرکت در میان تمامی بنادر کشور در استفاده از این سیستم جامع پیشرو است.

ترکپور افزود:از زیرسیستم های فعال شده در این نرم افزارجامع می توان به سیستم های مدیریت ورود وخروج شناورها، کنترل و بازرسی ایمنی شناورها، مدیریت ارتباطات دریایی، سوانح و سالویج و آغاز عملیاتی سازی زیر سیستم مدیریت شناورهای تحت پرچم اشاره کرد.

وی گفت: مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی با فعالیت های داخلی و خارجی خود بیشتر بر وظایفی تکیه دارد که در حوزه بندری بطور عام و در حوزه دریایی بطور خاص تبلور می یابد.

به گفته وی در این راستا می توان به بزرگی تعریف پروژه سیستم جامع دریایی و دلیل اعلام آن بعنوان یک پروژه ملی بیشتر واقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز