خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل راه آهن خبرداد:

34 میلیون و 275 هزار تن میزان تناژ بارگیری سال گذشته

کد خبر : ۶۷۶۲۸

طبق برنامه پیش بینی شده راه آهن برای سال جاری حمل بار به میزان 41/5 میلیون تن است.

نشست هم اندیشی مدیرعامل راه آهن با مدیران شرکت های خصوصی حمل و نقل ریلی بار روز گذشته در ساختمان مركزی راه آهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  عبدالعلی صاحب محمدی مدیرعامل راه آهن با بیان اینكه تلاش خواهیم كرد تا در سال جاری عملكرد متفاوتی نسبت به سال گذشته رقم بزنیم اظهار داشت: طی سال گذشته میزان تناژ بارگیری 34 میلیون و 275 هزار تن و تن كیلومتر بارگیری 22 میلیارد و 604 میلیون بوده كه نسبت به سال قبل از آن به ترتیب رشد 3/5 و 8 درصدی داشته است.

وی افزود: طبق برنامه پیش بینی شده راه آهن برای سال جاری حمل بار به میزان 41/5 میلیون تن است.

مدیرعامل راه آهن با بیان اینكه نشست مذكور در راستای افزایش ظرفیت حمل بار، تداوم خصوصی سازی، بومی سازی و شناخت چالشهای صنعت ریلی برگزار شده اظهار امیدواری كرد با تداوم این گونه جلسات و بیان نقطه نظرات مدیران شرکت‌های خصوصی حمل و نقل ریلی بار و بررسی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای عملی به ارتقای فرآیند عملیاتی حمل و نقل ریلی بار دست یابیم.

رفع گلوگاهها، اختصاص امكانات لازم به منظور افزایش ظرفیت حمل بار، اعلام برنامه دقیق حركت قطارهای برنامه ای به مالكان شركتهای خصوصی حمل و نقل ریلی بار و صاحبان كالا، ارائه تخفیف برای فعالان حوزه حمل و نقل ترکیبی و شرکت هایی که بار جدید در محورهای جدید جذب كنند.
پیش بینی برنامه سیر منظم واگنهای لبه كوتاه جهت حمل سیمان، اعمال تخفیفات برای بارهای ترانزیت و تدوین بسته ای از طرف انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته جهت حمایت از كارخانجات داخلی و اعطای تسهیلات به بخش خصوصی از جمله مباحث و ییشنهادات مطرح شده در این نشست بود كه مورد توافق طرفین قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز