خبرگزاری کار ایران

پرتال مدیریت الکترونیکی حمل کالا راه‌اندازی شد

کد خبر : ۶۸۴۲۶

سامانه مدیریت الکترونیکی حمل کالا به آدرس الکترونیکی http://gwp.post.ir راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری شد.

پرتال مدیریت الکترونیکی حمل کالا راه‌اندازی و به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  سامانه مدیریت الکترونیکی حمل کالا به آدرس الکترونیکی http://gwp.post.ir راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری شد.

بر اساس این گزارش در راستای تولید سامانه مدیریت الکترونیکی حمل کالا و به منظور بهره‌برداری بهتر از این سامانه، پرتال مدیریت الکترونیکی حمل کالا از طریق اینترانت شرکت پست قابل دسترس است.

کمیته راهبری مدیریت سامانه جلسات مستمری را به ریاست نصیری - عضو هیات‌ مدیره - و کارشناسانی از حوزه‌های مالی و فنی و همچنین اداره کل پست استان تهران، به منظور تسریع در فرآیند عملیاتی‌سازی سامانه فوق و رفع مشکلات احتمالی را برگزار می‌کرد.

به منظور تسهیل در برقراری ارتباط استان‌ها در خصوص مسائل و موارد فنی مرتبط با سامانه بخش "درخواست راهنمایی" در پرتال مذکور ایجاد شده است.

همچنین در راستای دسترسی بهتر و آموزش قابلیت‌ها و امکانات سامانه مدیریت الکترونیکی حمل کالا و آشنایی مسوولان سرویس خرید و فروش اینترنتی با نحوه کاربری سامانه، راهنمای پنل قبول و توزیع سامانه گیت وی در منوی مستندات پرتال مدیریت حمل الکترونیکی کالا بارگذاری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز