خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه خبر داد

آغاز اجرای طرح روابط عمومی الکترونیک در وزارت راه و شهرسازی

کد خبر : ۷۳۰۸۳

امروز شاهدیم در استان‌هایی که شورای هماهنگی روابط عمومی با قوت بیشتری تشکیل شده است روابط‌ عمومی‌ها در امور، حضوری قدرتمند و پر توان دارند و تشکیل این شورا باید جدی گرفته شود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی از آغاز اجرای طرح روابط عمومی الکترونیک از 27 اردیبهشت 1392 همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی، سید قاسم بی‌نیاز که در همایش مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و اداره‌های کل راه و شهرسازی استان‌ها با بیان اینکه در اجرای روابط عمومی الکترونیک گام‌های برداشته شده است، اظهار داشت: روابط عمومی‌های تابعه این وزارتخانه باید از امروز بر الکترونیکی کردن روند امور همت گمارند و مدیران مربوط در تامین تجهیزات همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: در چهار سال اخیر وزیر راه و شهرسازی بیش از 100 سفر در قالب هیات دولت و 150 سفر به صورت مستقل به استان‌های کشور داشته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: در چند سال اخیر 160 برنامه افتتاحیه با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی داشته ایم که در همه این برنامه‌ها روابط عمومی در خط مقدم اطلاع رسانی بوده‌‌اند.

بی‌نیاز یادآور شد: در سال 1388 دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و دستور‌العمل تشکیل همین شورا به مدیریت اداره کل راه و شهرسازی در استان‌ها صادر شد که این امر هم‌افزایی مطلوبی را در پی داشته است.

وی افزود: امروز شاهدیم در استان‌هایی که شورای هماهنگی روابط عمومی با قوت بیشتری تشکیل شده است روابط‌ عمومی‌ها در امور، حضوری قدرتمند و پر توان دارند و تشکیل این شورا باید جدی گرفته شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ابراز داشت: برای ایجاد رقابت و تشخیص نقاط قوت و ضعف دو جشنواره سراسری روابط عمومی در وزارت راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی برگزار شد که کمک شایانی در بررسی نقاط قوت و ضعف و ارتقای امور داشت؛ از جمله مواردی که با برگزاری جشنواره نمایان شد ضعف در حوزه پژوهش بود.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی منطقه‌ای در کشور، برپایی سه نمایشگاه بزرگ وزارت راه و شهرسازی و صنایع وابسته، تاسیس شورای عالی ارتباطات و تدوین دستورالعمل و آیین نامه‌های راهبری و تنظیم برنامه‌های شش ماهه و یکساله از دیگر فعالیت‌های انجام شده در چهار سال اخیر بوده است.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی از جا‌به‌جایی زود‌هنگام مسئولان روابط عمومی‌ها استان‌‌ها و عدم تثبیت آنها انتقاد کرد و یادآور شد: هم اکنون روابط عمومی‌های تابعه وزارت راه وشهرسازی به نقطه خوبی رسیده‌اند اما با نقطه آرمانی فاصله داریم.

وی افزود: از نظر تعداد روابط عمومی‌ها تابعه، وزارت راه و شهرسازی مقام دوم را در بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز