خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی درگفتگو با ایلنا:

آزادراه کنارگذر شمالی مشهد هفته آینده به بهره برداری می‌رسد

asdasd

ساخت آزادراه کنارگذر شمالی مشهد و نصب علائم و تجهیزات آزادراهی در این محور به اتمام رسیده است/ در صورت عدم مشکلات فنی و تامین منابع مالی راه آهن قزوین- رشت به طول 165 کیلومتر در شش ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت ستاخت و توسعه زیربناهای کشور از افتتاح و بهره برداری از آزادراه کنارگذر شمالی مشهد در هفته آینده خبرداد.

احمد صادقی در گفتگو باخبنرگار ایلنا با بیان اینکه ساخت این آزادراه و همچنین نصب علائم و تجهیزات آزادراهی در این محور به اتمام رسیده است گفت: آزادراه کنارگذر شمالی مشهد در یکی از روزهای هفته آینده و با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طول این آزادراه 72 کیلومتر است تصریح کرد: آزادراه کنارگذر شمالی مشهد با اعتبار 185 میلیارد تومان و با مشارکت 25 درصدی موسسه آستان قدس رضوی، 25 درصد بانک ملی و 50 درصد وزارت راه و شهرسازی ساخته شده است.

آغاز ریل گذاری مسیر ریلی قزوین-رشت

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره آخرین وضعیت راه آهن قزوین- رشت با اشاره به اینکه عملیات ریل گذاری این مسیر آغاز شده است از پیشرفت 80 درصدی عملیات زیرسازی این محور خبرداد.

صادقی با بیان اینكه بیشتر تونل های بزرگ در این مسیر حفاری شده است اظهار داشت: در صورت عدم مشکلات فنی و تامین منابع مالی راه آهن قزوین- رشت به طول 165 کیلومتر در شش ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در پایان خاطرنشان کرد: امتداد این مسیر تا انزلی به طول 75 کیلومتر نیز در دولت آینده ساخته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز