خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه املاك كشور درگفت‌وگو با ایلنا:

تب بازار مسكن فروكش كرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۷

با توجه به پایین آمدن ارز، طلا و نیز تبریك شخصیت‌های جهانی به ریاست جمهوری جدید چشم‌انداز خوبی برای بازار مسكن پیش‌بینی می‌شود.

با كمك دولت جدید تغییرات مثبتی را در مسكن شاهد خواهیم بود.

مصطفی قلی‌خسروی رییس اتحادیه املاك كشور در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت انتظاری بازار مسكن در قبل از انتخابات گفت: با توجه به پایین آمدن دلار، طلا و نیز تبریك شخصیت‌های جهانی به ریاست جمهوری جدید چشم‌انداز خوبی برای بازار مسكن پیش‌بینی می‌شود.

وی در این باره به سخن قبل از انتخابات خود دال برپایین آمدن قیمت‌ها اشاره كرد و افزود: خدا را شكر می‌كنم كه حرفم به حقیقت پیوست و می توانیم سقوط قیمتی را در بازار مسكن شاهد باشیم.

خسروی ضمن تشریح وضعیت بازار مسكن گفت: قبل از انتخابات ما شاهد یك ركود انتظاری بودیم كه هم‌اكنون این ركود از بین رفته است.
وی افزود: هم‌اكنون بازار در حال حركت است و روزی 10 هزار تا 12 هزار ثبت سامانه انجام می‌شود اما ما از وضعیت راضی نیستیم چرا كه باید این معاملات بیشتر شود، البته امیدواریم با حركت رو به جلویی كه پیش آمده این امر هم محقق شود.

رییس اتحادیه املاك ادامه پروژه مسكن مهر را الزامی دانست و افزود: این طرح برابر با قانون است و در صورت تعطیلی هم شاهد بحران خواهیم بود البته باید مشكلاتی كه در آن وجود دارد از میان برداشته شود ولی دركل مسكن مهر باعث خانه‌دار شدن بسیاری از هموطنان شد.

خسروی در ادامه سخنان خود بااشاره به مطالبات فعالان بازار مسكن گفت: ما خواستار پیگیری كد رهگیری سامان‌دهی املاك و مستقلات و نیز تمهیدات دولت جدید برای از بین بردن مشكلات مسكن مهر هستیم، همچنین امیدواریم برای بهبود وضعیت اقتصادی كه بازار مسكن اهرم سنگینی در آن به حساب می آید، ثبات اقتصادی پس از این ثبات سیاسی ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز