خبرگزاری کار ایران

ایرانسل ایزوی "ارزش برند" و "نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان" دریافت کرد

کد خبر : ۸۴۹۴۲

پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، با ارزیابی براساس هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج كلیدی عملكرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشاركت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.

در ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور، ایرانسل موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، ایزو ۱۰668، نشان برند محبوب مشتریان و نشان بین‌المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات شد.

به گزارش ایلنا، گواهینامه بین‌المللی ارزش برند، نشان بین المللی اعتماد مشتریان در حوزه ارتباطات (TBA) و نشان برند محبوب مشتریان (PCB) بر اساس ارزیابی‌های و نظرسنجی‌های چندین ماهه دبیرخانه ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور به ایرانسل اهدا شد.

ششمین اجلاس مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه کشور،شامگاه پنجم تیرماه با حضور جمشید پژویان رییس شورای رقابت و هادی غنیمی فرد رییس شبکه سراسری خانه‌های صنعت و معدن کشور و بیش از یک هزار و 400 نفر از روسا و مدیران شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

گفتنی است؛ پیش از این نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، با ارزیابی براساس هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج كلیدی عملكرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشاركت، عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور را به ایرانسل اعطا کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز