خبرگزاری کار ایران

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

حضور 32 درصدی تعاون در بازار مسكن

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۲۳

نقش تعاونی‌ها در ساخت و ساز مسکن مهر 32 درصد است که وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعی امسال آن را به 50 درصد می‌رساند.

وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی گفت: نقش تعاونی ها در ساخت و ساز مسکن مهر 32 درصد است که امیدواریم امسال بتوانیم ‌آنرا به 50 درصد برسانیم.

به گزارش ایلنا، سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور وزیر کار، رفاه و تعاون و کیانپور معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

اسدا...عباسی با بیان اینکه مسکن جزو مهمترین نیازهای مردم جامعه به شمار می‌رود، گفت: در عرصه ساخت مسکن مهر توانسته میزان عرضه و تقاضا را به ثبات برساند.

وی ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی در تولید و عرضه مسکن بسیار مهم بوده و ایجاد هماهنگی برای برنامه‌های مسکن نقش مهمی در رونق این بازار داشته است.

عباسی در ادامه تصریح کرد: بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده هسته شهری و روستایی ازجمله برنامه‌های دولت برای پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وزیر کار و تعاون در ادامه اظهار داشت: در گذشته شاهد سوق دادن سرمایه‌ها به سمت سایر بازارها بودیم که همین امر موجب ایجاد بازار کاذب و التهاب در مسکن بوده است.

وی با اشاره به شعار امسال نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: زیبایی، امنیت، آسایش شعار امسال سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بوده که در تلاش برای کارایی شدن این شعار در صنعت ساختمان هستیم.

عباسی با اشاره به اینکه 32 درصد از ساخت و سازهای مسکن در کشور در قالب تعاونی‌ها بوده است، گفت: در تلاش هستیم که این میزان را با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های اتاق تعاون مرکزی و وزارت تعاون به 50 درصد برسانیم.

وی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر 26 هزار تعاونی مسکن فعالیت می‌کنند که در بخش مسکن مهر 7700 تعاونی مشغول هستند.

عباسی با اشاره به نقش مهم تعاونی در ساخت و سازها گفت: تعاونی مسکن مهر توانسته است میزان تقاضا و عرضه را به تعادل و قیمت مسکن را به ثبات برساند.

وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی با ابراز امیدواری نمایشگاه صنعت ساختمان در بهبود ساختمان مسکن مهر، گفت: امیدواریم با تحقق شعار امسال صنعت ساختمان بتوانیم حماسه اقتصادی را در بازار مسکن ایجاد کنیم.

عباسی در ادامه با اشاره به مقاوم سازی ساخت و سازها گفت: باید بتوانیم با استفاده از الگوی ایرانی اسلامی و استفاده از فن آوری‌های روز دنیا بتوانیم کیفیت ساخت و ساز را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز