خبرگزاری کار ایران

از سوی کارگروه تلفن همراه؛

اسامی واردکنندگان قانونی موبایل اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۱۷

«با وجود مشکلات فراوان همچون نوسانات ارز،‌ تهیه ارز و غیره واردکنندگان موبایل توانستند همچنان استمرار فعالیت کاری خود را حفظ کنند به طوری که از سال گذشته تا کنون آمارهای رسمی گمرک حاکی از افزایش واردات قانونی این کالای ارتباطی به کشور را دارد.»

کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات، اسامی شرکت‌های واردکننده قانونی موبایل در کشور را در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «مهدی عبقری» رییس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات با اشاره به کاهش نمایش گوشی‌های گارانتی دار در سطح بازار تلفن همراه افزود: از چندماه گذشته تا کنون میزان نمایش گوشی‌های بدون گارانتی و قاچاقی در ویترین تمامی مغازه‌ها کاهش یافته که این امر موجب عرضه گسترده انواع محصولات گارانتی دار شده است.
وی با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که از سال گذشته تا کنون سد راه واردکنندگان موبایل قرار داشته،‌ افزود: با وجود مشکلات فراوان همچون نوسانات ارز،‌ تهیه ارز و... واردکنندگان موبایل توانستند همچنان استمرار فعالیت کاری خود را حفظ کنند به طوری که از سال گذشته تا کنون آمارهای رسمی گمرک حاکی از افزایش واردات قانونی این کالای ارتباطی به کشور را دارد.
وی با اشاره به برخی از نمایندگان رسمی موبایل که از دورخارج شدن خود را نوسانات ارزی و مشکلات پیش روی بازار تلفن همراه عنوان کردند را رد کرد و گفت: با وجود تمامی موانع سرراه واردکنندگان موبایل در سال گذشته، شاهد پیوستن نمایندگان جدید در حوزه موبایل به کشور بودیم که بر همین اساس می‌توان گفت نوسانات ارز مشکل اصلی توقف فعالیت برخی از شرکت‌ها نبوده است.
وی گفت: هم اکنون کمتر از 15 شرکت و نماینده رسمی در کشور مشغول به واردات قانونی این کالای ارتباطی در سطح بازار تلفن همراه کشور هستند.
جدول واردکنندگان موبایل به ترتیب به شرح زیر است:
برند موبایل شرکت واردکننده
آی‌فون: مه‌تل
اچ تی سی: آرمان همراه آرین- پرشین سلوکام- یاس جهان
ال جی: مدیا پردازش- یاس جهان- ماناتل
سامسونگ: پارس مایکروتل،‌سامتل،اسمارت فون،
سونی: آرمان همراه آرین
نوکیا: کمال الکترونیک،‌الوطنی، ارکان ارتباطات
هوآوی: پارس مایکروتل

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز