خبرگزاری کار ایران

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مدعی شد:

نمایندگان مجلس از مفاد تفاهم‌نامه باشگاه پیام بی‌اطلاع هستند!

کد خبر : ۹۱۹۳۴

به نظر می‌رسد این جوابیه تنها به منزله از زیر بار شانه خالی كردن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد، چرا كه هیچ توضیح كاملی از مفاد واقعی تفاهم نامه‌ نیامده است

وزارت ارتباطات در خصوص سخنان دونماینده مجلس در مورد غیرقانونی بودن واگذاری باشگاه پیام به باشگاه پرسپولیس و بررسی این موضوع در دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی جوابیه‌ای به خبرگزاری ایلنا ارسال كرد.
به گزارش ایلنا، در این جوابیه كه از سوی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شده، آمده است:  در خصوص مصاحبه منتشر شده از سوی آن خبرگزاری با نمایندگان محترم لنجان(جناب آقای مجید منصوری بیدکانی) و مردم اردبیل نیمن و نیز(جناب آقای کمال الدین پیرموذن) در تاریخ 31/4/92 به استحضار می رساند این دو نماینده دلسوز و فعال مجلس شورای اسلامی، از مفاد توافق نامه ما بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس مطلع نیستند و به همین منظور متاسفانه در این مورد زود قضاوت کرده و جناب نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را فردی حیف و میل کننده بیت المال معرفی کرده اند.

در این خصوص اعلام می دارد:
مجموعه فرهنگی ورزشی پیام یک مجموعه با امکانات و قابلیت‌های بسیار زیاد است که از سال‌های گذشته و با هدف ترویج فرهنگی ورزشی میان کارکنان مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بالا بردن سطح سلامت جسمی و روحی کارکنان و خانواده های آنان و همچنین عموم هموطنان احداث شده است.
از سوی دیگر مجموعه فرهنگی ورزشی پیام این امکان را دارد تا با استفاده از امکانات موجود و با بهره گیری از توانمندی های یک مجموعه حرفه ای نسبت به شناسایی استعدادهای جوانان خانواده بزرگ ارتباطات اعم از کارکنان و خانواه هایشان و تربیت ورزشکاران حرفه‌ای اقدام کند.
بر همین اساس انعقاد تفاهم نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با باشگاه پرسپولیس به‌منظور ارتقاء خدمات به کارکنان این وزارتخانه و شرکت‌های تابعه و به ویژه در راستای بهره گیری از کادر فنی و علمی باشگاه مذکور بوده و به هیچوجه بحث واگذاری بخشی و یا تمام باشگاه پیام به باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و کمافی السابق و بدون هیچ توقعی باشگاه پیام فعالیت مستقلانه خود را ادامه داده و فقط در بخشی از آموزش‌های لازم از باشگاه پرسپولیس بهره‌مند خواهد شد.

براساس گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد این جوابیه تنها به منزله از زیر بار شانه خالی كردن باشد، چرا كه هیچ توضیح كاملی از مفاد واقعی تفاهم نامه‌ نیامده است، تنها در یك نكته كوچك بر طبق این اساس‌نامه باید نام باشگاه پیام به باشگاه پیام پرسپولیس تغییر نام دهد پس چطور امكان مستقل عمل كردن آن وجود دارد؟

خبرگزاری ایلنا طبق قانون مطبوعات انتشار این جوابیه را لازم می‌داند ولی در اسرع وقت پاسخ دونماینده مجلس شورای اسلامی را در مورد این جوابیه منتشر خواهد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز