خبرگزاری کار ایران

چهار نماد در فرابورس متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۵

نماد معاملاتی سرمایه گذاری خوارزمی نیز از بازار اول فرابورس فردا متوقف می شود.

نماد معاملاتی بانک دی، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، اوراق مشارکت توسعه ساختمان و سرمایه گذاری خوارزمی متوقف شد.

به گزارش ایلنا، نماد معاملاتی بانک دی جهت برگزاری جلسه هیات مدیره به منظور افزایش سرمایه، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، نماد معاملاتی اوراق مشارکت توسعه ساختمان به منظور پرداخت سود علی الحساب سه ماهه متوقف شد.

 نماد معاملاتی سرمایه گذاری خوارزمی نیز برای انتقال از بازار اول فرابورس به بازار معاملاتی شرکت بورس تهران در پایان معاملات فردا متوقف می شود.

315 میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

در حالی که ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی 83 میلیون اوراق بهادار به 315 میلیارد ریال رسید، بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس ذوب آهن اصفهان در بازار دوم با جابجایی 25 میلیون و 921 هزار سهم و با نرخ 2 هزار و 98 ریال داشت.  بیشترین افزایش قیمت و کمترین حجم معاملات را پالایش نفت تهران در بازار اول فرابورس با افزایش قیمت 5 درصد و با جابجای 5 هزار و 782 سهم و با قیمت پایانی 91 هزار و 162 ریال کسب کرد. بیشترین کاهش قیمت را قند شیروان قوچان و بجنورد در بازار اول با کاهش قیمت 4.4 درصد و قیمت 10 هزار و 890 ریال از آن خود کرد.

حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق اجاره ماهان با جابجایی 30 هزار و 220 برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب 24 هزار و 40 برگه اجاره مپنا، 19 هزار و 990 برگه اجاره سامان، 12 هزار و 190برگه ماهان2، 5 هزار برگه مشارکت مجد، 4 هزار و 970 برگه اجاره امید، 4 هزار و 200 برگه گواهی سپرده انصار، 2 هزار و 800 برگه اجاره لیزینگ، 2 هزار و 310 برگه مشارکت نارنجستان، هزار و 220 برگه اجاره مسکن، 315 برگه مسکن مهر، 150 برگه اجاره جوپار و 140 برگه مشارکت نفت فصلی به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز 59 هزار تومان مبادله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز