خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی در بازدید از غرفه ایلنا خبر داد:

آمادگی دو دفتر پیشخوان دولت برای واگذاری یا برون سپاری خدمات

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۵

وی افزود: مواردی مانند واگذاری یا برون سپاری خدمات از طریق این دو دفتر پیشخوان خدمات دولت به بخش عمومی آماده شده و زمینه های لازم برای اجرای برنامه ها با سایر دفاتر پیشخوان نیز نهایی شده است.

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی در بازدید از غرفه ایلنا از آمادگی دو دفتر پیشخوان دولت برای واگذاری یا برون سپاری خدمات خبر داد.

حامد سلطانی نژاد با حضور در غرفه ایلنا، در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به مذاکراتی که با دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام شده بود اظهار داشت: با آمادگی 2 دفتر پیشخوان دولت سهامداران می توانند نیازهای خود را از این دفاتر پیگیری کنند.

وی افزود: مواردی مانند واگذاری یا برون سپاری خدمات از طریق این دو دفتر پیشخوان خدمات دولت به بخش عمومی  آماده شده و زمینه های لازم برای اجرای برنامه ها با سایر دفاتر پیشخوان نیز نهایی شده است.

سلطانی نژاد خاطر نشان کرد:ارایه خدماتی از قبیل احراز هویت جهت اصلاح مشخصات سهامداری، وثیقه گذاری و غیره که تاکنون تنها در خود شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام می شد، از این پس در شعب مختلف دفاتر پیشخوان خدمات دولتی در سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود.

مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه اجرای این برنامه موجب افزایش سرعت در خدمت رسانی به سهامداران می شود اظهار داشت: با بهره گیری از دفاتر پیشخوان دولت هزینه های رفت و آمد سهامداران در خارج از تهران نیز کاهش خواهد یافت.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز