خبرگزاری کار ایران

عرضه 76 هزار تن محصولات صنعتی و معدنی و فرآورده های نفت و پتروشیمی

کد خبر : ۲۱۳۴۲

در تالار محصولات صنعتی و معدنی شرکت دنیای مس نیز در صورت تقاضا 260 تن مس مفتول با قیمت پایه 227 هزار و 827 ریال در هر کیلو عرضه خواهد کرد.

روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه، در صورت وجود تقاضا تا ۷۶ هزار تن انواع انواع محصولات صنعتی و معدنی و فرآورده‌های نفت و پتروشیمی در تالارهای داخلی و صادراتی شرکت بورس کالای ایران عرضه می‌شود.
به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی شرکت بورس کالای ایران در صورت تقاضا۶۶۰۰ تن سبد می‌لگرد A۳-۱۴، ۲۰، ۲۵ شرکت فولاد آذربایجان با قیمت پایه ۱۶ هزار و ۷۵۰ ریال و ۱۱۰۰ تن سبد می‌لگرد A۳-۱۸-۲۸ شرکت فولاد یزد با قیمت پایه ۱۶ هزار و ۷۵۰ ریال به همراه ۴۴۰۰ تن سبد می‌لگرد A۳-۱۶-۳۲ شرکت فولاد آریا ذوب با قیمت پایه ۱۶ هزار و ۲۰۰ ریال عرضه می‌شود.
شرکت ایرالکو نیز در صورت تقاضا یکهزار تن بیلت ۶۰۶۳-۷ به قیمت پایه ۷۵ هزار و ۱۰۰ ریال و ۱۶۰۰ تن شمش خالص هزارپوندی به قیمت پایه ۷۰ هزاو ۵۰ ریال به صورت نقدی عرضه خواهد کرد.
علاوه بر این، شرکت ملی مس در صورت تقاضا ۱۱ هزار تن مس کم عیار (سرباره G)، ۱۱ هزار تن مس کم عیار (سرباره R)، ۳۵۰۰ تن مس مفتول با قیمت پایه ۲۲۷ هزار و ۴۵۷ ریال و ۳۵۰۰ تن مس کاتد با قیمت پایه ۲۲۱ هزار و ۹۷۳ ریال عرضه خواهد کرد. همچنین ۲۱۲ تن سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گرانب‌ها از دیگر محصولاتی است که شرکت ملی مس در این روز عرضه می‌کند.
در تالار محصولات صنعتی و معدنی شرکت دنیای مس نیز در صورت تقاضا ۲۶۰ تن مس مفتول با قیمت پایه ۲۲۷ هزار و ۸۲۷ ریال در هر کیلو عرضه خواهد کرد.
براساس این گزارش، در این روز و در گروه محصولات نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا ۲۰۱۶ تن پلی پروپیلن ZH۵۵۲R شرکت نوید زرشیمی، ۹۹۰ تن پلی پروپیلن رافیا HP۵۱۰L شرکت پلی پروپیلن جم و ۱۱۸ تن پلی پروپیلن رافیا C۳۰S پتروشیمی مارون عرضه می‌شود.
همچنین ۲۹۹۲ تن پلی اتیلن سنگین EX۵ پتروشیمی مارون، ۳۱۰ تن PVC شرکت پتروشمی اروند، ۱۵۰ تن پلی اتیلن سنگین بادی شرکت پتروشیمی بندر امام به همراه ۱۶۰ تن پلی اتیلن ترفتالات LUMP۱، ۱۰۰ تن پلی اتیلن ترفتالات ۰FF-BG۸۲۵ و ۱۰۰ تن پلی اتیلن ترفتالات آمورف OFF درجه ۱ شرکت پتروشیمی تندگویان از دیگر محصولاتی است که در تالار داخلی فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه خواهد شد.
این گزارش حاکی است؛ انواع قیر شرکت‌های نفت جی، نفت پاسارگاد، توسعه کروس انرژی و شرکت قیر و آسفالت غرب نیز در این تالار عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز