خبرگزاری کار ایران

عرضه پنج هزار تن فرآورده های نفتی، پتروشیمی و محصولات صنعتی در بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۵

در این تالار 484 تن پلی اتیلن سنگین P6006 شرکت SABIC عربستان به صورت نقد بر روی تابلوی عرضه خواهد رفت که در صورت تقاضا تا 506 تن دیگر قابل افزایش است.

روز دوشنبه 6 آذرماه، در صورت تقاضا 5 هزار و 260 تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی و محصولات صنعتی و معدنی در تالار معاملات داخلی عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران اعلام كرد: در این روز و در تالار فرآورده های  نفتی و پتروشیمی، 1200 تن اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه، 200 تن گوگرد گرانوله- OFF  درجه 1 شرکت پتروشیمی رازی، 504 تن متانول و 506 تن اسید استیک  شرکت پتروشیمی فن آوران، 480 تن ABS-0150W شرکت SAMSUNG کره جنوبی  به همراه 490 تن پلی استایرن انبساطی دیرسوز وارداتی F-SA و 490 تن پلی استایرن انبساطی دیرسوز وارداتی  F-SA شرکت Loyal Group چین،، عرضه می شود.

همچنین در این تالار 484 تن پلی اتیلن سنگین P6006 شرکت SABIC عربستان به صورت نقد بر روی تابلوی عرضه خواهد رفت که در صورت تقاضا تا 506 تن دیگر قابل افزایش است.

براساس این گزارش، در تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز شرکت ایرالکو 400 تن انواع شمش آلیاژ AS9U3R، ALSI12، AS7U3G، AS5U3R و LM4S را به صورت نقدی عرضه می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز