خبرگزاری کار ایران

سلطانی نژاد خبر داد:

دریافت خدمات سپرده گذاری مرکزی در دفاتر پیشخوان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۵

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: برق به صورت پیش فروش در بورس انرژی به فروش خواهد رسید.

راه اندازی سیستم پس از معاملات بورس انرژی و آغاز همکاری با دفاتر پیشخوان از برنامه های در دست اجرای شرکت سپرده گذاری مرکزی در آینده نزدیک است.
به گزارش ایلنا، حامد سطانی نژاد، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی با اشاره به اینکه سیستم پس از معاملات بورس انرژی متفاوت از سایر بورس هاست، خاطرنشان کرد: دارایی که در بورس انرژی وجود دارد با سایر دارایی هایی که هم اکنون نزد این شرکت قرار دارد، متفاوت است.
وی با اشاره به اینکه بورس انرژی کار خود را با معاملات برق آغاز می کند، خاطرنشان کرد: نگهداری و تحویل برق توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران انجام می شود و بورس تنها به معاملات اوراق بهاداری می پردازد که در ازای این کالا وارد بورس می شود.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی با تاکید بر اینکه در ایران معاملات برق به صورت سلف برقی خواهد بود، اظهار داشت: بر این اساس برق به صورت پیش فروش در بورس انرژی به فروش می رسد.
سلطانی نژاد در خصوص همکاری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با دفاتر پیشخوان اظهار داشت: برخی از خدماتی که در شرکت سپرده گذاری مرکزی به سهامداران ارائه می شود از جمله احراز هویت، مفقود شدن سهام، اصلاح مشخصات و خدماتی از این دست از این پس توسط دفاتر پیشخوان انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی با بیان اینکه هم اکنون به صورت آزمایشی برخی سهامداران از دفاتر پیشخوان در راستای دریافت خدمات استفاده می کنند، تصریح کرد: فاز کامل اجرایی این طرح در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز