خبرگزاری کار ایران

شاخص بورس 28 پله بالا رفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۶

معاملات بازار سهام، امروز دوشنبه 6 آذر ماه 1391 در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 28 واحد افزایش از 31 هزار و 259 واحد در روز چهارشنبه هفته گذشته به 31 هزار و 287 واحد رسید.

 بازار امروز در حالی پس از تعطیلات بلند مدت 4 روزه آغاز به كار كرد كه دو روز اول هفته را از دست داده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، معاملات بازار سهام، امروز دوشنبه 6 آذر ماه 1391 در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 28 واحد افزایش از 31 هزار و 259 واحد در روز چهارشنبه هفته گذشته به 31 هزار و 287 واحد رسید.
در این روز شاخص بازار اول به 25 هزار و 297 واحد و شاخص بازار دوم به 47 هزار و 482 واحد رسید.
این در حالی است كه بازار امروز در حالی پس از تعطیلات بلند مدت 4 روزه آغاز به كار كرد كه دو روز اول هفته را از دست داده است.
البته برخی معتقدند كه همزمان رسیدن خبرهای مثبت از غزه و افزایش نرخ ارز در بازار كه هفته گذشته رخ داد كمك شایانی به برگشت بازار كرده است و این كه نگرانی بازار سرمایه از تحولات ارزی كمتر شده است.
به خصوص این كه دولت نیز بیشتر به فكر تك نرخی شدن پیش می رود تا فشار بر بازار تا ان را به ضرب و زور سیاست های پلیسی كاهش دهد. هر چه سیاست های اقتصادی به عقلانیت و شفافیت نزدیك شود شرایط برای بازار و ادامه بهبود ان بهتر خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز