خبرگزاری کار ایران

یك كارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با ایلنا:

نگرانی بورس نامشخص بودن شرایط اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۳۲

در حال حاضر نگرانی بورس نامشخص بودن شرایط اقتصادی است همانطور كه شاهد هستیم مردم كمتر در بازار مسكن هم معامله می كنند و در این بازار هم ركود عجیبی بوجود آمده است.

یك كارشناس بازار سرمایه گفت:تقاضا برای بازار سفته بازی بیشتر از خرید اوراق بهادار است.

محمد یوسف امین داور، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه اوراق بهاداری كه بانك مركزی عرضه كرده بسیار اندك است،اظهارداشت: بانك مركزی امسال توانسته تنها 10 درصد اوراق بهادار عرضه كند و چندان موفق عمل نكرده است.

وی خاطر نشان كرد: بازار باید بستر لازم را برای سرمایه گذاران فراهم كند تا بتواند سرمایه ها را به این بازار برگرداند اما به نظر می رسد،تقاضا به سوی بازار ارز و طلا و سكه بیشتر از  بورس است و این موضوع یك مقدار نگران كننده است.

امین داور با اشاره به شرایط فعلی بورس تصریح كرد: فعلا اوضاع خوب است و بازار باید بایستد تا اینكه پول های سرگردان به این بازار برگردد.

او با بیان اینكه اگر قیمت دلار افزایش پیدا كرد برای بورس خوشایند بود،گفت:در چنین حالتی در آمد شركت ها زیاد می شود، اما باید دید اثر آن در بلند مدت چه خواهد بود.

وی با بیان اینكه با دلار 4 هزار تومانی باید دید قیمت محصولاتی نظیر روی و فولاد و آلومینیوم چه تغییری خواهد كرد،گفت: در حال حاضر نگرانی بورس نامشخص بودن شرایط اقتصادی است‎ همانطور كه شاهد هستیم مردم كمتر در بازار مسكن هم معامله می كنند و در این بازار هم ركود عجیبی بوجود آمده است.

امین داور تاكید كرد: سرمایه گذاری های كوتاه مدت بیشتر از سرمایه گذاری های بلند مدت باعث رشد در بورس می شود و  متاسفانه این روزها خبرهای بد بیشتر از خبرهای خوب است كه همین امر بر روی بورس هم تاثیر گذار می گذارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز