خبرگزاری کار ایران

با افزایش ۳۶ هزار میلیارد ریالی؛

پیش‌بینی سود صنایع بورسی از مرز 340 هزار میلیارد ریال گذشت

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۴۴

با افزایش 36 هزار میلیارد ریالی، پیش بینی سود صنایع بورسی از مرز 340 هزار میلیارد ریال گذشت.

محصولات شیمیایی با 30 شرکت و پیش بینی سود 74 هزار و 105 میلیارد ریال با پیشی گرفتن از گروه فلزات اساسی و بانک ها در صدر فهرست بیشترین پیش بینی سود صنایع بورسی ایستاد.

به گزارش ایلنا،بر اساس جدیدترین گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، پیش بینی سود 14 صنعت بورسی در پایان فروردین ماه 92 نسبت به پایان سال گذشته افزایش و پیش بینی سود 4 صنعت بورسی کاهش یافت.

مدیران شرکت پذیرفته شده در بورس تهران مبلغ 342 هزار و 104 میلیارد ریال سود را برای سهامداران خود پیش بینی کردند.

بر اساس جدیدترین گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، پیش بینی سود 14  صنعت بورسی در پایان فروردین ماه 92 نسبت به پایان سال 91 افزایش و پیش بینی سود 4 صنعت بورسی کاهش یافت.

محصولات شیمیایی با 29 هزار و 337 میلیارد ریال، خودرو و ساخت قطعات با سه هزار و 826 میلیارد ریال و شرکت های چند رشته ای صنعتی با سه هزار و 346 میلیارد ریال بیشترین پیش بینی سود را در یک ماه اخیر به خود اختصاص دادند.

بر اساس این گزارش، محصولات شیمیایی با 30 شرکت و پیش بینی سود 74 هزار و 105 میلیارد ریال با پیشی گرفتن از گروه فلزات اساسی و بانک ها در صدر فهرست بیشترین پیش بینی سود صنایع بورسی ایستاد.

فلزات اساسی با 56 هزار و 132 هزار میلیارد ریال، بانک ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی با 53 هزار و 853 میلیارد ریال، شرکت های چند رشته ای صنعتی با 34 هزار و 775 میلیارد ریال، استخراج کانه های فزای با 29 هزار و 315 میلیارد ریال و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای با 25 هزار و 470 میلیارد ریال سود پیش بینی کرده و در رتبه های دوم تا ششم  قرار گیرند.

مخابرات با 21 هزار و 331 میلیارد ریال، سیمان، آهک و گچ با 9 هزار و 265 میلیارد ریال، خودرو و ساخت قطعات با 5 هزار و 627 میلیارد ریال و مواد و محصولات دارویی با 5 هزار و 404 میلیارد ریال پیش بینی سود در رده های بعدی جای دارند.

بر اساس گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس، گروه استخراج سایر معادن با 16 میلیارد ریال، دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش با 4 میلیارد ریال و ساخت رادیو، تلویزیون و دستگاه ها و وسایل ارتباطی با 2 میلیارد ریال در انتهای جدول ایستاده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز