خبرگزاری کار ایران

عرضه بیش از 234 هزار تن انواع کالا در تالارهای صادراتی و داخلی

کد خبر : ۶۷۱۳۲

در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، بیش از 98 هزار تن انواع مواد پلیمری، قیر، وکیوم باتوم، حلال، آیزوریسایکل، گوگرد کلوخه و آیزوفید عرضه می شود.

بیش از 234 هزار تن انواع کالا در تالارهای صادراتی و داخلی بورس کالای ایران در صورت تقاضا امروز عرضه می شود.

به گزارش ایلنا، در این روز و در تالار صادراتی، 100 هزار تن سنگ آهن دانه بندی معدن گل گهر با قیمت پایه 103 دلار در هر تن برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

براساس این گزارش،در صورت تقاضا، تالار محصولات صنعتی و معدنی، شاهد عرضه 30 هزار تن تختال C شرکت فولاد هرمزگان جنوب با قیمت پایه 14 هزار و 250 ریال و به صورت سلف است. در گروه محصولات آلومینیومی نیز،500 تن شمش هزار پوندی 99.7 مجتمع آلومینیوم هرمزگان با قیمت پایه 60 هزار و 780 ریال روی تابلوی عرضه می رود.علاوه بر این، شرکت ایرالکو، 4500 تن شمش هزار پوندی 99.7 را با قیمت پایه 60 هزار و 780 ریال برای دادوستد به تالار معاملات می برد. لازم به ذکر است که شرکت آلومینیوم المهدی با 700 تن شمش هزار پوندی 99.7 در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد.

تالار مذکور همچنین در این روز شاهد عرضه 80 تن مس مفتول صنایع مس کاوه،18 تن کنسانتره فلزات گرانبها شرکت صنایع ملی مس ایران و 10 کیلو گرم انواع شمش طلای معدن موته است.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، بیش از 98 هزار تن انواع مواد پلیمری، قیر، وکیوم باتوم، حلال، آیزوریسایکل، گوگرد کلوخه و آیزوفید عرضه می شود.

همچنین در گروه مواد پلیمری، مجتمع‌های پتروشیمی چون آریاساسول، پلی نار، تبریز، تندگویان، رجال، شازند، مارون، جم،نوید زرشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه دست به عرضه انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و پلی بوتادین را بر می زنند. لازم به ذکر است، شرکت های نفت پاسارگاد و نفت جی نیز انواع قیر 6070، 85100،MC250 و امولسیونی زود شکن را برای دادوستد روی تابلوی عرضه می برند.

براساس این گزارش، شرکت پالایش نفت شیراز، 10 هزار تن وکیوم باتوم را با قیمت پایه 11 هزار و 333 ریال عرضه می‌کند. این شرکت همچنین، 5 هزار تن قیر 85100، 3 هزار تن آیزوریسایکل، یک‌هزار تن آیزوفید،500 تن گوگرد کلوخه و 100 تن حلال 404 را برای دادوستد روی تابلوی عرضه می برد. شرکت پالایش نفت شازند اراک با 2 هزار تن گوگرد گرانوله و شرکت پالایش نفت آبادان با 144 تن حلال 410 در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی حضور می یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز