خبرگزاری کار ایران

بلوک جنگل شفارود به مزایده می رود

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۹۵

خریداران می بایست حداقل 6 روز كاری قبل از عرضه نسبت به تكمیل و ارائه فرم هایی كه در اطلاعیه سایت فرابورس آمده است اقدام و به كارگزار تحویل دهند.

 بلوک 100درصدی سهام شرکت جنگل شفارود به نرخ پایه هرسهم 1882 ریال  از سوی سازمان خصوصی سازی سه شنبه 31 اردیبهشت در فرابورس عرضه می­شود.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، سازمان خصوصی سازی به وکالت از شرکت مادرتخصصی تولید محصولات کشاورزی،دامی و منابع طبیعی 192 میلیون و 651 هزار و459 سهم معادل 100درصد از سهام شرکت جنگل شفارود که از این تعداد  9میلیون و 632 هزار و 573 سهم ترجیحی است به  قیمت پایه هر سهم 1882ریال سه شنبه 31 اردیبهشت در بازار سوم  عرضه می­كند.

عرضه سهام شرکت با شرایط پرداخت نقد و اقساط و به صورت 10درصد نقد و اقساط 9ساله با نرخ سود 15درصد انجام  می شود و مهلت پرداخت حصه نقدی و ارائه فرم خارج از پایاپای حداکثر 20روزکاری سازمان خصوصی سازی از زمان انجام معامله تعیین شده است.

برپایه این گزارش،شركت سهامی جنگل شفارود با سرمایه 192.6میلیارد ریال در زمینه بهره برداری از جنگل­ها و انجام عملیات اجرایی و عمرانی منابع طبیعی و تامین مواد اولیه كارخانجات و كارگاه­های صنایع چوب كشور فعالیت دارد.

كارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند كه مبلغ10 میلیارد و 877 میلیون و 101 هزار و 375ریال به عنوان سپرده در این رقابت، معادل 3 درصد ارزش پایه برای تضمین تعهدات به حساب شركت سپرده گذاری مركزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز نمایند.

همچنین خریداران می بایست حداقل 6 روز كاری قبل از عرضه نسبت به تكمیل و ارائه فرم هایی كه در اطلاعیه سایت فرابورس آمده است اقدام و به كارگزار تحویل دهند.

كارگزار خریدار مقررات پولشویی در تجهیز منابع را بررسی كرده و كامل بودن فرم مربوطه را كنترل كند. همچنین خریدار باید اخذ و كنترل مستندات موید تمكن مالی متقاضیان و تكمیل فرم شماره 2 را تایید و پس از امضای فرم یك نسخه به سازمان و دو نسخه به فرابورس ارسال كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز