خبرگزاری کار ایران

معامله 23میلیون اوراق در فرابورس

کد خبر : ۸۰۳۶۳

از طرفی در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می شود، بیشترین حجم معاملات را سه نماد اجاره مسکن 25هزار و 750 برگه، گواهی سپرده انصار 19هزار و 110 برگه و مشارکت نارنجستان 11 هزار و 850 برگه کسب کردند.

با خریدو فروش 23میلیون اوراق و سهم ارزش معاملات فرابورس به 183.5میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایلنا، در بازارهای فرابورس 23میلیون سهم و اوراق در 8226 نوبت توسط سهامداران دست به دست شد، در میان شرکت‌های فرابورسی نفت ایرانول با معامله بیش از 9 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشت و کسب یک درصدی رشد قیمت آن سبب شد در پایان معاملات هر سهم نرخ 11هزار و 551 ریال را ثبت کند.
این در حالی است که هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و ارتباطات سیار به ترتیب با ارزش معاملات 8 و 7.9 میلیارد ریال پله‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.
از سوی دیگر در میان سایر شرکت‌ها کمترین ارزش معاملات به بیمه‌های کارآفرین، سامان و سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین تعلق گرفت.

شاخص فرابورس(آیفکس) هم با 0.47 درصد رشد به رقم 526.44 واحد رسید و سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، آ.س.پ، سبحان دارو، صنعت روی زنگان، کویر تایر و پخش البرز بیشترین افزایش قیمت را داشتند.
در همین حال بیشترین کاهش قیمت را صنعتی معدنی شمال شرق شاهرود، بیمه پاسارگاد و میهن در سیستم معاملات ثبت کردند

از طرفی در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می‌شود، بیشترین حجم معاملات را سه نماد اجاره مسکن 25هزار و 750 برگه، گواهی سپرده انصار 19هزار و 110 برگه و مشارکت نارنجستان 11 هزار و 850 برگه کسب کردند.
طبق پیام ناظر بازار، نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت، به منظور پرداخت سود علی الحساب سه ماهه در 23خرداد، در پایان معاملات امروز متوقف شد. در عین حال نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، معامله شد.

افزون بر این هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن بین 2.1 تا 1.9درصد نوسان داشت و در این میان هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن فروردین 90 با بیشترین رشد 2.1درصدی به 473هزارو 722 ریال و امتیاز تسهیلات مسکن بهمن 89 با بیشترین کاهش قیمت 1.9درصد به نرخ 464هزارو 344 ریال رسید.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز