خبرگزاری کار ایران

تعداد اوراق مشارکت فرابورس 10 تایی شد

کد خبر : ۸۲۳۰۲

به گفته اروجی كارمزد معاملات دست دوم اوراق بر اساس نرخ های كارمزد فرابورس از خریداران و فروشندگان دریافت می شود.

رئیس اداره نظارت بازار فرابورس از گشایش نماد اوراق مشاركت شهرداری دزفول خبرداد و گفت: معاملات این اوراق با نرخ سود علی الحساب سالانه 20درصد از اول تیر ماه در بازار ابزارهای نوین مالی انجام می شود.

به گزارش ایلنا، افسانه اروجی با اعلام این خبر افزود: در پی موافقت فرابورس با پذیرش اوراق مشاركت شهرداری دزفول در بازار ابزارهای نوین مالی و پذیره نویسی 600 میلیارد ریال از طریق شعب بانك شهر در 27 اسفند  سال 91، معاملات دست دوم اوراق از شنبه اول تیر در این بازار آغاز می شود.

وی با اشاره به با نام و قابل معامله بودن اوراق در فرابورس تصریح كرد: نرخ سودعلی الحساب سالانه این اوراق 20 درصد است وبه مدت 4 سال هر سه ماه یك بار توسط شركت سپرده گذاری مركزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می شود.

به گفته اروجی كارمزد معاملات دست دوم اوراق بر اساس نرخ های كارمزد فرابورس از خریداران و فروشندگان دریافت
 می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خرید اوراق با داشتن كد معاملاتی فعال انجام شده و تمام سرمایه گذاران با مراجعه به شبكه كارگزاری فرابورس می توانند اوراق را به قیمت اسمی هر ورقه یك میلیون ریال خریداری كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز