خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر خراسان شمالی در سالروز تصویب قانون كار:

صیانت از قانون كار وظیفه انسانی تمامی ایرانیان است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۹

هدایتی از فعالان كارگری درخواست كرد تا با مطالعه دقیق پیش‌نویس تغییر قانون تامین اجتماعی كه با زندگی میلیون‌ها كارگر آمیخته است، نظرات خود را به گوش مسئولان برسانند.

دبیر خانه کارگر خراسان شمالی گفت: صیانت از قانون کار وظیفه همه کارگران است و اگر به اصل اخلاقی حفظ كرامت انسانی اعتقاد داشته باشیم، با علم به اینكه قانون كار ضامن كرامت انسانی كارگران است، پایداری برای حفظ اصول مترقی قانون كار به وظیفه انسانی تمامی ایرانیان تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بجنورد، فرهاد هدایتی كه شامگاه دوشنبه به مناسبت سالگرد تصویب قانون كار در جمع كارگران خراسان شمالی سخن می‌گفت، اظهار كرد: مخالفان قانون کار به دنبال آسان کردن شرایط اخراج کارگران به نفع سرمایه داران هستند و باید توجه داشته باشند این روند امنیت و آرامش را از جامعه می‌گیرد.

این فعال كارگری ادامه داد: وظیفه تشكل‌های كارگری است كه همواره انتقادات و اعتراضات كارگران را به گوش تصمیم گیران و نمایندگان مجلس برسانند.

دبیر خانه کارگر خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن انتقاد از پیش‌نویس لایحه اصلاح قانون تامین اجتماعی، افزود: در این لایحه كه توسط سازمان تامین اجتماعی تهیه شده، منافع كارگران نادیده گرفته شده است.

هدایتی در خاتمه از فعالان كارگری درخواست كرد تا با مطالعه دقیق این پیش‌نویس تغییر قانون كه با زندگی میلیون‌ها كارگر آمیخته است، نظرات خود را به گوش مسئولان برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز