خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار این استان:

۸۰ درصد قرارداد‌های کارگران مازندران سفید امضاست

asdasd

این مقام كارگری در مازندران با اشاره به افزایش تعداد کارگران قرارداد موقت در بنگاه‌های تولیدی‌ای که فعالیت مستمر انجام می‌دهند، خواستار انعقاد قراردادهای رسمی و دائمی کار با این کارگران شد.

ایلنا: رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران اعلام كرد: بیش از ۸۰ درصد کل قرارداد‌های کارگران و کارفرمایان در مازندران سفید امضا منعقد می‌شود و در شرایط کنونی فقدان امنیت شغلی مهم‌ترین دغدغه جامعه کارگری است.

میرعلی شیر افکن با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد کل بنگاه‌های کشور خرد و کوچک هستند، به خبرنگار ایلنا در ساری گفت: گسترش قراردادهای سفید امضا در این بنگاه‌های اقتصادی نشان از بی‌اعتبار شدن قراردادهای کاری و فقدان امنیت شغلی کارگران دارد.

این مقام كارگری در مازندران با اشاره به افزایش تعداد کارگران قرارداد موقت در بنگاه‌های تولیدی‌ای که فعالیت مستمر انجام می‌دهند، خواستار انعقاد قراردادهای رسمی و دائمی کار با این کارگران شد و خاطرنشان ساخت: با انعقاد قراردادهای رسمی کار، کارگران از امنیت شغلی بیشتری برخوردار می‌شوند.

او با بیان این مطلب که کارگران پیمانی از امنیت شغلی پایداری برخوردار نیستند، ادامه داد: دولت باید از موضع کارگران مسئله امنیت شغلی را مورد توجه قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز