خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی کارگری برقکاران کرمانشاه:

ایمنی کارگران ساختمانی از سوی کارفرمایان خصوصی تأمین نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۹

الزامی کردن استفاده از کلاه ایمنی و دستکش و همچنین رعایت ایمنی پله‌ها و بالابری که کارگران در ساختمان سازی از آن استفاده می‌کنند از جمله مواردی است که کارفرمایان باید به آن‌ها توجه کنند.

رییس انجمن صنفی کارگری برقکاران استان کرمانشاه از عدم رعایت ایمنی کارگران ساختمانی از سوی کارفرمایان انتقاد کرد.

اسعد صالحی در این باره به ایلنا گفت: کارگران ساختمانی از نظر ایمنی در شرایط بسیار بدی کار می‌کنند. معمولا ایمنی کارگران ساختمانی از سوی کارفرمایان رعایت نمی‌شود. البته وضعیت کارگرانی که به صورت شرکتی مشغول به کارند نسبتا بهتر است ولی کسانی که در آپارتمان سازی‌های شهری مشغول به کارند از نظر وضعیت ایمنی كار در سطح پایینی به سر می‌برند.

وی در ادامه با اشاره مصادیق رعایت ایمنی کارگران از سوی کارفرمایان اظهار داشت: الزامی کردن استفاده از کلاه ایمنی و دستکش و همچنین رعایت ایمنی پله‌ها و بالابری که کارگران در ساختمان سازی از آن استفاده می‌کنند از جمله مواردی است که کارفرمایان باید به آن‌ها توجه کنند.

رییس انجمن صنفی کارگری برقکاران استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: رعایت موارد ایمنی در شرکت‌ها بایستی الزامی شود. همچنین بیمه می‌بایست رعایت موارد ایمنی را در ساختمان سازی‌های شهری با جدیت پیگیری کند. رعایت ایمنی کار یکی از خواسته‌های بحق و اساسی کارگران ساختمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز