خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی كارگران ساختمانی خبر داد:

بررسی اصلاحیه قانون تامین اجتماعی توسط صنوف كارگری

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۲

کانون‌های عالی انجمن‌های صنفی کشور برای بررسی مفاد پیش نویس اصلاحیه قانون کار کمیته‌ای را با نمایندگانی از این انجمن‌ها تشکیل داده و هم اکنون در حال برسی بند بند مفاد پیش نویس ارئه شده است.

رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور از تشکیل کمیته برسی مفاد پیش نویس اصلاحیه قانون تامین اجتماعی خبر داد.

اکبر شوکت با اعلام این خبر به ایلنا گفت: کانون‌های عالی انجمن‌های صنفی کشور برای بررسی مفاد پیش نویس اصلاحیه قانون کار کمیته‌ای را با نمایندگانی از این انجمن‌ها تشکیل داده و هم اکنون در حال برسی بند بند مفاد پیش نویس ارئه شده است.

او افزود: در این بررسی، مفادی از این قانون که با «اصلاح قانون» به زیان کارگران و نیز به سود آنان تغییر می‌كند مورد برسی قرار گرفته و تا هفته آینده نتایج این بررسی اعلام خواهد شد.

این فعال كارگری در قم، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طبق مصوبه جدید مجلس سقف و سهمیه بیمه کارگران ساختمانی برداشته شده است، اعلام کرد: اجرای مصوبه بیمه کارگران ساختمانی منتظر نظر نهایی شورای نگهبان است که شنیده شده سازمان تامین اجتماعی به بهانه بار مالی این مصوبه در تلاش است نظر شورای نگهبان را در تایید این مصوبه تغییر دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز