خبرگزاری کار ایران

در نامه رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار تاكید شد:

فرار مجمع نمایندگان كارگران از مناظره با شوراهای كار

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۱

بار دیگر تاکید و اصرار دارم به منظور روشن شدن حقایق و در جریان قرار گرفتن جامعه محجوب کارگری از عملکرد مسئولین تشکلات کارگری به ویژه روند اصلاح قانون کار جناب آقای فراز و همراه رئیس هیئت مدیره آن مجموعه در مناظره حضور پیدا نموده و از مناظره‌ای که خود خواهان آن بوده‌اند فرار نکند چرا که دانستن حق جامعه کارگری و پاسخگویی وظیفه ماست.

رئیس هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در نامه‌ای به خبرگزاری ایلنا از عدم حضور دبیر کل مجمع عالی نمایندگان کارگران در مناظره با خود انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، اولیا علی بیگی در ابتدای این نامه با اشاره به آنچه شعارهای «تبلیغاتی و فریبنده و همچنین غیرمسئولانه و متضاد» مجمع عالی نمایندگان کارگران خوانده، از «التهاب آفرینی در سطح جامعه کارگری و تشویش اذهان عمومی» انتقاد کرده است.

رئیس هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در ادامهٔ این نامه ضمن اشاره به درخواست مناظرهٔ «آرش فراز» دبیر کل مجمع عالی نمایندگان کارگران، «عدم حضور وی به دلایل واهی و عاری از منطق در مناظره‌ای که خود پیشنهاد دهنده آن بوده» را نادرست دانسته است.

اولیاء علی‌بیگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از مسئولان مجمع عالی نمایندگان کارگران خواسته است به جای ارسال پاسخ مكتوب، با حضور در مناظره‌ای كه خود پیشنهاد كرده‌اند به رفع ابهاماتی كه مطرح‌كرده‌اند كمك كنند.

متن کامل این نامه در ادامه می‌آید:

«با توجه به درخواست جناب آقای فراز مبنی بر مناظره با مسئولین تشکلات کارگری در آن خبرگزاری محترم خواهشند است جهت تنویر افکار عمومی و دعوت مجدد از نامبرده برای مناظره نسبت به درج مطالب ذیل دستورات لازم را مبذول فرمائید.

متاسفانه اخیراً در بعضی از خبرگزاری‌ها مجموعه‌ای تازه تاسیس تحت عنوان مجمع عالی نمایندگان کارگران با شعارهای تبلیغاتی و فریبنده و همچنین غیرمسئولانه و متضاد به دنبال التهاب آفرینی در سطح جامعه کارگری و تشویش اذهان عمومی برآمده که نمونهٔ بارز از آن اعلام مناظره دبیرکل آن مجموعه با مسئولین تشکلات کارگری در آن خبرگزاری محترم می‌باشد لذا همانگونه که در جریان هستید در پاسخ به درخواست مناظره آقای فراز اینجانب بعنوان رئیس هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور که اولین تشکل سازمان یافته بعد از انقلاب اسلامی و دارای ارتباط و نفوذ در سطح جامعه شریف کارگری می‌باشد درخواست مشارالیه مبنی بر مناظره را به فال نیک گرفته و از برگزاری مناظره در آن خبرگزاری استقبال نمودم اما در کمال تأسف تاکنون با عدم آمادگی و حضور آقای فراز به دلایل واهی و عاری از منطق در مناظره‌ای که خود پیشنهاد دهنده آن بوده امتناع ورزیده بنابراین به حکم عقل انتظار می‌رفت که نامبرده در اولین فرصت ممکن در مناظره حاضر و موضوعات مورد ادعا را مورد سوال و بحث قرار می‌دادند.

فلذا بار دیگر تاکید و اصرار دارم به منظور روشن شدن حقایق و در جریان قرار گرفتن جامعه محجوب کارگری از عملکرد مسئولین تشکلات کارگری به ویژه روند اصلاح قانون کار جناب آقای فراز و همراه رئیس هیئت مدیره آن مجموعه در مناظره حضور پیدا نموده و از مناظره‌ای که خود خواهان آن بوده‌اند فرار نکند چرا که دانستن حق جامعه کارگری و پاسخگویی وظیفه ماست».

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز