خبرگزاری کار ایران

یك فعال صنفی خبر داد:

سود سهام كشتیرانی به كارگران دریایی پرداخت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۴۷

«از سهامی که در سال ۸۶ به پرسنل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی واگذار شده هیچ گونه سودی به آن‌ها پرداخت نشده است.»

عضو انجمن صنفی کارگری دریانوردان مرکز خلیج فارس از عدم پرداخت سود سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی به پرسنل این شرکت انتقاد کرد.

«غلامرضا زنگی اهرمی» در این باره به ایلنا گفت: از سهامی که در سال ۸۶ به پرسنل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی واگذار شده هیچ گونه سودی به آن‌ها پرداخت نشده است.

وی با طرح این پرسش که «آن زمان که این سهام سود داشته، پولش به کجا رفته است؟» تصریح کرد: البته این سهام در حال حاضر ضرر می‌دهد اما در ماه اول، دوم و سوم واگذاری، سود دهی بسیار خوبی داشته است.

این فعال کارگری ادامه داد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی به دلیل عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، مبلغ بسیار زیادی را به کارگران بدهکار است.

عضو انجمن صنفی کارگری دریانوردان جمهوری اسلامی مرکز خلیج فارس در پایان اظهار داشت: مدیریت ضعیف کشتیرانی ایران را از نمرهٔ صدی که داشته به بدبختی کشانده است.

این فعال كارگری خصوصی‌سازی در شركت كشتیرانی را «تكه تكه» كردن توصیف كرده و گفته است: از روزی که کشتیرانی تکه تکه شد، مدیرانی که در این شرکت بازنشسته می‌شوند یک بخش از شرکت را تحت عنوان شرکت جدیدی به دست می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز