خبرگزاری کار ایران

كارگران «ارسا گاز» در نامه‌ای خواستار شدند:

درج عناوین شغلی در لیست بیمه و لغو اضافه کاری اجباری

asdasd

به دلیل ثبت نشدن عناوین شغلی در پرونده بیمه‌ای، کارگران در شرف بازنشستگی هنگام مراجعه به بیمه تامین اجتماعی هیچ گونه سابقه سختی کار در پرونده‌شان مشاهده نمی‌كنند.

جمعی از کارگران کارخانه ارسا گاز در نامه‌ای به خبرگزاری ایلنا خواستار لغو مرخصی اجباری و درج عناوین شغلی‌شان در لیست بیمه جهت بهره‌مندی از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور شدند.

به گزارش ایلنا، این کارگران در ادامه نامه خود آورده‌اند: کارفرمای بخش خصوصی این کارخانه بمدت دو ماه است کارگران را بصورت اجباری وادار به اضافه کاری می‌کند، در صورتی که این عمل غیر قانونی است.

به گفته آنان با وجود سختی کار کارگران این واحد تولیدی، هیچ گونه سابقه سخت و زیان آور در پرونده بیمه‌ای آنان درج نشده است و این درحالی است كه اداره كار نیز حكم به سخت و زیان‌آور بودن شغل این كارگران داده است.

کارگران معترض در ادامه افزوده‌اند: به دلیل ثبت نشدن عناوین شغلی در پرونده بیمه‌ای آنان، کارگران در شرف بازنشستگی هنگام مراجعه به بیمه تامین اجتماعی هیچ گونه سابقه سختی کار در پرونده‌شان مشاهده نمی‌كنند.

این کارگران در پایان نسبت به میزان مبلغ اضافه کاری و همچنین در مورد پرداخت و نحوه ثبت مرخصی‌های استعلاجی خود اعتراض كرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز