خبرگزاری کار ایران

پس از مدتها تلاش صنفی:

دستور اجرای طبقه بندی مشاغل در كشتیرانی سرانجام صادر شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۶۷

چكیده: «مدیر كل وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در نامه ای به مدیر روابط كار و جبران خدمت خواسته است تا اقدامات لازم در ارتباط با ماده 50 قانون كار در خصوص شركت كشتیرانی جمهوری اسلامی انجام شود.»

«ولی اسماعیل» مدیركل دفتر مدیریت عملكرد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در نامه ای به «اسماعیل ظریفی آزاد» مدیر روابط كار و جبران خدمت خواسته است تا اقدامات لازم در ارتباط با ماده 50 قانون كار در خصوص شركت كشتیرانی جمهوری اسلامی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آقای ظریفی آزاد در 24 فروردین ماه سال 92 با ارسال نامه ای به آقای « نقوی»، معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی شركت كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام كرده بود در صورت عدم اقدام موثر این شركت برای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، اقدامات لازم را بر اساس ماده 50 قانون كار به عمل می آورد.

حداكثر مهلتی كه مطابق این نامه برای اجرای طرح طبقه بندی مشاغل به شركت كشتیرانی جمهوری اسلامی داده شده تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری بوده است.

اما با گذشت مهلت قانونی و عدم اقدام موثر از جانب شركت كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مشاور وزیر و مدیر كل دفتر مدیریت عملكرد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در نامه ای به آقای ظریفی آزاد خواسته است تا اقدامات لازم در ارتباط با ماده 50 قانون كار در خصوص شركت كشتیرانی جمهوری اسلامی انجام شود.

گفتنی است کارگران شرکت کشترانی جمهوری اسلامی ایران مدتهاست خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل هستند. این شرکت مطابق سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی از سال 78 به بخش غیر دولتی واگذار و تا کنون طرح طبقه بندی مشاغل قانون کار در مورد آن اجرا نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز