خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کوره پزخانه‌های شمس آباد:

جلوگیری شهرداری از تعمیر سكونت‌گاه کارگران كوره‌پزخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۰

چكیده: «شهرداری مدعی است برای تعمیرات اتاق‌های محل سکونت کارگران کوره پزخانه‌های شمس آباد باید مجوز گرفته شود و زمانی که کوره داران برای اخذ مجوز اقدام می‌کنند نسبت به پایان کار اتاق‌های ساخته شده و ساخت و ساز‌های غیر قانونی ایراد گرفته می‌شود.»

رئیس انجمن صنفی کوره پزخانه‌های شمس آباد از ممانعت شهرداری برای تعمیرات اتاق‌های محل سکونت کارگران کوره پزخانه‌های این منطقه انتقاد کرد.

«علیرضا رمضان‌پور» در این باره به ایلنا گفت: شهرداری مدعی است برای تعمیرات اتاق‌های محل سکونت کارگران کوره پزخانه‌های شمس آباد باید مجوز گرفته شود و زمانی که کوره داران برای اخذ مجوز اقدام می‌کنند نسبت به پایان کار اتاق‌های ساخته شده و ساخت و ساز‌های غیر قانونی ایراد گرفته می‌شود.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت بهداشت کوره پزخانه‌های شمس آباد افزود: ۲۵ خانوار در هر کارخانه زندگی می‌کنند که برای هر ۵ خانوار یک سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد.

به گفتهٔ این فعال صنفی، هیچگونه نظارت و محدودیتی برای کار کردن کودکان کارگران در کوره پزخانه‌های شمس آباد وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی کوره پزخانه‌های شمس آباد در پایان به موارد متعددی از کار مشهود کودکان ۱۱ ساله در کوره پزخانه‌های شمس آباد اشاره کرد كه از چشم بازرسان كار به دور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز