خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری:

تقدیر مرتضوی از رئیس‌اش جای تعجب ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۴۳

چكیده:‌ «آقای مرتضوی گماشته ی رئیس دولت دهم است و اگر چنین مراسمی را برگزار نمی كرد جای تعجب داشت و باید بر او خرده می گرفتیم/ مرتضوی تنها توسط دولت آقای احمدی نژاد امكان داشت به ریاست سازمان تامین اجتماعی برسد زیرا شغل وی، اساسا چیز دیگری است.»

یك فعال كارگری با اشاره به بدهی ده ها هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تامین اجتماعی، «سعید مرتضوی» مدیر عامل این سازمان برای تقدیر ویژه از رئیس دولت دهم در سالن سران اجلاس کشورهای اسلامی انتقاد كرد.

«محمد رضا عمادی» در این باره به ایلنا گفت: آقای مرتضوی گماشته‌ی رئیس دولت دهم است و اگر چنین مراسمی را برگزار نمی‌كرد جای تعجب داشت و باید بر او خرده می گرفتیم.

به گفته‌ی آقای عمادی، مرتضوی تنها توسط دولت آقای احمدی نژاد امكان داشت به ریاست سازمان تامین اجتماعی برسد زیرا شغل وی، اساسا چیز دیگری است.

این فعال كارگری در پایان افزود: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با برگزاری مراسم تقدیر از رئیسش، انصاف به خرج داده و این مقدار هم كم است و جا دارد بیشتر از این ها قدردانی كند.

گفتنی است بر اساس دعوت‌نامه‌هایی که به تازگی از سوی سازمان تامین اجتماعی میان برخی مقامات صنفی کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان توزیع شده‌، قرار است در تاریخ ۲۵ تیرماه، مراسم بزرگداشتی از سوی مدیران ارشد سازمان برای تجلیل از محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در سالن اجلاس سران برگزار شود.

در حالی كه عملکرد سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد طلب ۳۴ هزار میلیارد تومانی اش از دولت پرداخت نشده كه این موضوع به كاهش خدمات درمان مستقیم، ترویج بیمه تکمیلی و همچنین تاخیر در پرداخت مطالبات بازنشستگان منجر شده برگزاری مراسم تقدیر از رئیس این دولت، تعجب ناظران را برانگیخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز