خبرگزاری کار ایران

یك فعال صنفی كارگران مراكز دامپزشکی استان گیلان خبر داد:

تاخیر همیشگی در پرداخت دستمزد كارگران مراکز مایه کوبی

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۱۵

یکی از مهم‌ترین مشکلات واکسیناتور‌ها این است که هیچ قانونی برای تعیین دستمزد آن‌ها وجود ندارد و اینکه چه میزان به دکتر صاحب کلینیک و چه مقدار به واکسیناتور‌ها تعلق می‌گیرد مشخص نیست و همه چیز توافقی است که قاعدتا این توافق همیشه به سود صاحبان کلینیک خواهد بود.

یك فعال صنفی كارگران مراكز دامپزشکی استان گیلان از تاخیر همیشگی چند ماهه در پرداخت دستمزد مایه کوبان (واکسیناتور‌های) مراکز دامپزشكی انتقاد کرد.

میثم جعفری در این باره به ایلنا گفت: معمولا دستمزد مایه کوبان و واکسیناتور‌های مراکز مایه کوبی با تاخیری چند ماهه به آن‌ها پرداخت می‌شود زیرا این پول باید از سوی سازمان دامپزشکی پرداخت شود و دامداری‌ها به صورت مستقیم پولی در این رابطه به این كارگران نمی‌دهند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات واکسیناتور‌ها این است که هیچ قانونی برای تعیین دستمزد آن‌ها وجود ندارد و اینکه چه میزان به دکتر صاحب کلینیک و چه مقدار به واکسیناتور‌ها تعلق می‌گیرد مشخص نیست و همه چیز توافقی است که قاعدتا این توافق همیشه به سود صاحبان کلینیک خواهد بود.

رئیس سابق انجمن صنفی «سایر رده‌های دامپزشکی استان گیلان» در پایان از بیمه نشدن کاردان‌ها و کار‌شناسان دامپزشک ابراز نگرانی کرد و خواستار نظارت جدی‌تر بر عملکرد کلینیک‌های دامپزشکی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز