خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر استان خوزستان تشریح كرد:

ناتوانی مسئولان استانی باعث كشیده شدن اعتراض كارگران به تهران

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۲۰

«اگر دولت به اندازه اینکه به فکر تصدی‌گری یک مدیر دولتی بر سرمایه كارگران در سازمان تامین اجتماعی است، نسبت به مشكلات کارگران حساس بود دیگر هیچ کارگری مشکل نداشت.»

دبیر خانه کارگر خوزستان اعلام کرد: ناتوانی مسئولان استانی در استیفای حقوق کارگران از جمله کارگران نی بر کارون شوشتر باعث شده آنان برای دریافت مطالبات خود برای دیدار با مسئولان کشوری به تهران سفر کنند.

آقایار حسینی با اشاره به ضعف مدیران استانی در حوزه کار و تامین اجتماعی، به ایلنا گفت: بی‌توجه‌ای این مسئولان به استیفای حقوق کارگران حوزه خود باعث شده عده زیادی از کارگران این استان با صرف هزینه‌های زیاد برای دریافت مطالبات پرداخت نشده خود به پایتخت مسافرت کنند.

او افزود: مدیران استانی به صدای کارگرانی که برای مطالبات خود بار‌ها و بار‌ها تجمعات اعتراض آمیز داشته‌اند اعتنایی ندارند و اگر هم صدایی به گوش آنان رسیده نسبت به آن بی‌توجه بوده‌اند.

این فعال کارگری اضافه کرد: طی دو روز گذشته علاوه بر تجمع کارگران فصلی نی بر کشت و صنعت کارون شوشتر، تعداد زیادی از کارگران مخابرات استان نیز برای پی‌گیری خواسته‌های‌شان به تهران رفته و در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: بی‌توجه‌ای مسئولان استانی و بی اعتمادی کارگران به آنان باعث افزایش مشکلات در حوزه کار و تولید در این استان شده است.

او گفت: برای دومین بار است که تعداد زیادی از کارگران (نی بر) کشت صنعت کارون شوشتر برای احقاق حقوق خود به تهران عازم شده‌اند که یک بار آن در مقابل مجلس شورای اسلامی بوده ودوبار دیگران در مقابل نهاد ریاست جمهوری، اما متاسفانه هنوز این مشکلات به قوت خود باقیست.

او با اشاره به افزایش مشکلات واحد‌های تولیدی وبه تبع کارگران، اظهار داشت: مشکلات کارگران کارخانه قند و تسویه شکر اهواز، لوله سازی خوزستان وسایر واحد‌های تولیدی همچنان ادامه دارد  هنوز هیچ مسئولی به مشکلات آنان جواب قانع کننده‌ای نداده است.

دبیر خانه کارگر خوزستان همچنین گفت: اگر دولت به اندازه اینکه به فکر تصدی‌گری یک مدیر دولتی بر سرمایه كارگران در سازمان تامین اجتماعی است، نسبت به مشكلات کارگران حساس بود دیگر هیچ کارگری مشکل نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز