خبرگزاری کار ایران

کمیسیون کارگری گیلان تصویب کرد:

پرداخت دو ماه حقوق كارگران ایران برك و نوپوش

asdasd

معاونین برنامه ریزی و سیاسی امنیتی بر نحوه اجرای صحیح و به موقع مصوبات کمیسون کارگری نظارت دقیق داشته باشند.

جلسه كمیسون كارگری استان گیلان با هدف بررسی مسائل و مشكلات كارخانجات ایران برك و نوپوش به ریاست استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست که جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل این دو كارخانه حضور داشتند مقرر شد با توجه به تسهیلاتی که کمیسیون کارگری برای شرکت ایران برک و نوپوش فراهم کرده است این كارخانه‌ها در مدت دو هفته ۷۰۰ میلیون تومان، معادل دوماه حقوق ۵۲۰ کارگر خود را پرداخت کنند.

استمهال بدهی مالیاتی به مدت یکسال، تقسیط بدهی و همکاری بانکهای عامل از دیگر مصوبات نشست کمیسون کارگری استان بود.

استاندار گیلان در این نشست تاکید کرد: معاونین برنامه ریزی و سیاسی امنیتی بر نحوه اجرای صحیح و به موقع مصوبات کمیسون کارگری نظارت دقیق داشته باشند.

مهدی سعادتی افزود: تیمی به سرپرستی معاون برنامه ریزی در مدت ۲۰ روز گزارش جامعی از وضعیت ترکیب و اعضای سهام دار ایران برک و نوپوش تهیه کند تا با فراخوان همه این افراد تصمیمات لازم به منظور حل مشکلات گرفته شود، ضمن اینکه ضرورت دارد مدیران این دو کارخانه برای حل مشکلات نقشه راه مناسبی تهیه کنند.

وی تاکید کرد: بی‌شک در کنار حمایت مسئولان اگر ایران برک ونوپوش کیفیت محصولات خودرا افزایش دهند در بازاریابی بهتر و حل مشکل کمبود نقدینگی این دو شرکت موثر خواهد بود.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال تولید ملی مدیران استان و بانک‌ها با کار آفرینان واقعی ‌‌نهایت همکاری را داشته باشند، اذعان داشت: باید ازهمه توان برای ایجاد اشتغال در جامعه بهره برد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز