خبرگزاری کار ایران

به دلیل تعویض پیمانكار رخ داد:

اخراج ۴۰ کارگر پیمانی مدیریت پسماند تهران

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۹

«سازمان مدیریت پسماند تمام سعی خود را برای جذب این نیرو‌ها (كارگران بیکار شده) درسایر شرکتهای وابسته به این سازمان انجام خواهد داد.»

شرکت تامین نیروی انسانی «ترابر گستر نکو» از پیمانکاران تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند تهران ۴۰ نفر از کارگران خود را اخراج كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روابط عمومی مدیریت پسماند تهران به نقل از مدیر عامل این سازمان در واكنش به این خبر اعلام كرد: سازمان مدیریت پسماند تهران برای انجام بخشهایی از خدمات شهری خود با تعدادی از پیمانکاران بخش خصوصی قرار داد منعقد کرده است که شرکت «ترابر گستر نکو» یکی از این شرکت‌ها بوده است.

مسئول روابط عمومی مدیریت پسماند تهران با بیان اینکه هم اکنون قرار داد این شرکت پیمانکاری با سازمان پسماند به اتمام رسیده است، گفت: پس از اتمام قرار داد این شرکت پیمانکاری با سازمان، بخشی از نیروهای انسانی زیر مجموعه این شرکت در نتیجه جابجایی پیمانکار بیکار شده‌اند.

روابط عمومی این سازمان با اعلام اینكه پیمانكار جدیدی جایگزین «ترابر گستر نکو» شده است، اعلام كرد: با وجود آنکه سازمان مدیریت پسماند در زمینه بیکاری این کارگران هیچ گونه مسئولیتی ندارد، اما برای حمایت از کارگران بیکار شده در این بخش، مجددا از آنان در بخشهایی دیگر خدماتی بهره می‌گیرد.

روابط عمومی این سازمان ضمن دعوت از این كارگران بیكار شده برای مراجعه به سازمان مدیریت پسماند، گفت: سازمان مدیریت پسماند تمام سعی خود را برای جذب این نیرو‌ها (كارگران بیکار شده) درسایر شرکتهای وابسته به این سازمان انجام خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز