خبرگزاری کار ایران

یك فعال صنعت كفش:

تبلیغات منفی كارگران را از كارگاه‌های كفاشی می‌راند

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۹

چكیده:‌ «نبود در آمد كافی و رواج اعتیاد در كارگاه های تولید كفش تنها دو نمونه از این تبلیغات منفی است./كمبود كارگر در واحدهای تولیدی این صنف به مشكلی بزرگ تبدیل شده است.»

یكی از فعالان تولید كفش، ضمن انتقاد از عدم تمایل كارگران به كار در كارگاه های این صنف، مهم ترین مشكل صنعت كفش ایران را عدم ثبات قیمت مواد اولیه دانست.

«جواد شهبازی» در این باره به ایلنا گفت: كارگران به دلیل تبلیغات منفی كه در مورد كارگاه های تولید كفش وجود دارد تمایلی به كار در آنها ندارند.

وی ادامه داد: نبود در آمد كافی و رواج اعتیاد در كارگاه های تولید كفش تنها دو نمونه از این تبلیغات منفی  است كه باعث شده كمبود كارگر در واحد های تولیدی این صنف به مشكلی بزرگ تبدیل شود.

به گفته ی آقای شهبازی، تولید كنندگان به دلیل عدم نظارت دولت به هر میران كه بخواهند احتكار می كنند و بر خلاف شعارهای توخالی، هیچ اقدام پیشگیرانه و بازدارنده ای در این راستا صورت نمی گیرد كه این وضعیت باعث عدم ثبات قیمت در بازار كفش شده است.

این فعال صنعت كفش در پایان تصریح كرد: نبود تكنولوژی، دانش فنی و مواد اولیه ی با كیفیت، امكان استفاده از بالا رفتن قیمت دلار و صادرات كفش را به سایر كشورها از تولید كنندگان كفش گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز