خبرگزاری کار ایران

نجات کارگر محبوس از چاه 4 متری

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۴۰

چکیده: «عصر دیروز یک کارگر ساختمانی در عمق چاهی واقع در منطقه شهرک غرب تهران محبوس شد/ این کارگر توسط عوامل امداد نجات یافت و برای درمان به عوامل امداد تحویل داده شد».

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش دیواره‌های یک گودال بر سر یک کارگر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی با اعلام این خبر گفت: وقوع حادثه ریزش چاه در ساعت 18:52 روزگذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه سه و گروه نجات هشت را به محل حادثه واقع در شهرک‌غرب بلوار دادمان خیابان ارغوان‌غربی اعزام کرد.

وی ادامه‌داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که کارگران مشغول حفر گودالی با عمق چهار متر و طول 10 متر به منظور کارگذاری‌ لوله‌های فاضلاب بوده‌اند که ناگهان به علت سست‌بودن خاک محل، دیواره‌های گودال ریزش کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از کارگران تا قسمت سینه در زیر خاک محبوس شده بود، به ایسنا گفت: آتش‌نشانان در مراحل نخست اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و در حالی که به علت سست‌بودن خاک، احتمال ریزش بیشتر آن وجود داشت، عملیات خود برای خارج‌کردن این کارگر 35 ساله افغان را آغاز کردند.

ملکی اضافه‌کرد: سرانجام آتش‌نشانان در ساعت 21:15 این کارگر افغان را از زیر خاک خارج کرده و با حداقل آسیب‌دیدگی برای ادامه روند رسیدگی به درمان تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه دادند.

به گفته وی، آتش‌نشانان در ساعت 22:28 پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز