خبرگزاری کار ایران

اصفهان قطب مصالح ساختمانی کشور است

کد خبر : ۱۸۴۷۳

سازمان توسعه تجارت 40 درصد از هزینه های نمایشگاه را به غرفه داران بازگرداند/ مركز مبادلات ارز در این زمینه كمكی نكرده و غرفه داران، ارز مرجع نیز در اختیار نداشته و باید ارز مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه كنند كه مشكلات زیادی را برای شرکت کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان دبی به همراه داشته است.

اصفهان – ایلنا: مدیر عامل شركت نمایشگاه های بین المللی استان، اصفهان را قطب مصالح ساختمانی خواند و گفت: به همین دلیل صنعتگران عرصه ساختمان از نمایشگاه صنعت ساختمان دبی استقبال قابل توجهی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مدیر عامل شركت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به آغاز به کار سی و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی از امروز (15 آبان ماه)، افزود: پاویون ایران امسال 170 مترمربع وسعت دارد و 9 شركت ایرانی به ارایه تولیدات و خدمات خود در این نمایشگاه می پردازند.

رسول محققیان از افزایش قیمت هر متر مربع نمایشگاه صنعت ساختمان دبی، به 600 دلار خبر داد و تصریح کرد: قیمت هر مترمربع از این نمایشگاه، سال گذشته 450 دلار بود و به دلیل همین افزایش قیمت ها متراژ پاویون ایران نیز از 300 متر مربع در سال گذشته به حدود 200 مترمربع در نمایشگاه امسال كاهش یافت كه در شرایط كنونی همین میزان استقبال نیز قابل توجه است.

وی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبی (THE BIG 5) را بزرگ ترین عرصه رقابت صنعت ساختمان در خاورمیانه و شمال آفریقا دانست و گفت: نمایشگاه های برند جهانی، قیمت های بسیار بالایی دارند و پاویون ایران برای سومین سال متوالی در این نمایشگاه استقرار می یابد.

مدیر عامل شركت نمایشگاه های بین المللی از سازمان توسعه تجارت خواست 40 درصد از هزینه های نمایشگاه را به غرفه داران بازگرداند و یادآور شد: مركز مبادلات ارز در این زمینه كمكی نكرده و غرفه داران، ارز مرجع نیز در اختیار نداشته و باید ارز مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه كنند كه این امر مشكلات زیادی را برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه به همراه داشته است.

به گفته وی سال گذشته 33 پاویون ملی در این نمایشگاه مستقر شد كه 27 درصد از این تعداد، متعلق به كشورهای خاورمیانه و 20 درصد مربوط به آسیا بود همچنین از طریق هماهنگی های انجام شده، 2500 نفر از مدیران واحدها و كارخانجات كشور از این نمایشگاه دیدن كردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز