خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی عنوان کرد:

دشمن اقتصاد ملی را هدف گرفته است

asdasd

نیروهای مسلح باید در برابر اقتصاد مقاومتی وضعیت خود را مشخص کنند. سهم نیروهای مسلح در اقتصاد مقاومتی باید مشخص شود، همچنین خانواده‌های نیروهای مسلح می‌توانند نقش خوبی در اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: نیروهای مسلح باید در برابر اقتصاد مقاومتی وضعیت خود را مشخص کنند. سهم نیروهای مسلح در اقتصاد مقاومتی باید مشخص شود، همچنین خانواده‌های نیروهای مسلح می‌توانند نقش خوبی در اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم صبحگاه مشترک نظامی یگان‌های رزم و نمونه نیروهای مسلح استان اردبیل و مانور یگان‌های رزم سپاه استان که در محل تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) برگزار شد، گفت: سالهای دفاع مقدس سالهای اوج عظمت، اقتدار و عزت ملت ایران در دفاع همه جانبه بود.


وی افزود: فرزندان امام (ره) در استان اردبیل، در سالهای دفاع مقدس قهرمانیهای بسیاری را آفریدند و هیچ خط مستحکمی در جنوب و ارتفاع صعب العبوری در شمالغرب نبود که در مقابل صلابت رزمندگان استان اردبیل دوام بیاورد. وی با بیان اینکه هر کجا لشکریان قدرتمند استان اردبیل هجوم آوردند آن خط‌ها شکسته شد، گفت: نشان دهنده رشادتهای مردم اردبیل تقدیم ۳۴۰۰ شهید، یازده هزار جانباز در این استان است که این دلاوری‌ها و جانبازی‌ها انسان را به یاد جانبازیهای حضرت ابوالفضل (ع) می‌اندازد.
سرلشکر صفوی شجاعت، مردانگی، غیرت، استواری و چهره پرصلابت را از ویژگیهای نیروهای مسلح استان دانست و افزود: پیوستگی و همبستگی نیروهای مسلح و مسئولین همچنین اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و ولایت‌مداری سرمایه بزرگ کنونی ما است.


وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی نیروهای مسلح به عنوان تضمین کننده امنیت ملی ایران باید به اقتصاد ملی در کنار حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها کمک کنند، گفت: در مقطع کنونی حفظ امنیت ملی با گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد و لازم است راهبرد دشمنان فرامنطقه‌ای خصوصاً آمریکا و صهیونیست‌ها را تشخیص دهیم، امروز دشمن اقتصاد ملی را هدف قرار داده است و با تحریم‌های اعمالی در حق ملت بزرگ ایران ظلم بزرگی می‌کند.


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح باید در برابر اقتصاد مقاومتی وضعیت خود را مشخص کنند. سهم نیروهای مسلح در اقتصاد مقاومتی باید مشخص شود، همچنین خانواده‌های نیروهای مسلح می‌توانند نقش خوبی در اقتصاد مقاومتی داشته باشند.


سرلشکر صفوی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشاورزی استان اردبیل گفت: این استان با شرایطی استراتژیک و دارای ظرفیت بالا در بخش کشاورزی است که این موضوع وظیفه مسئولان استان را در برنامه ریزی و استفاده از منابع در جهت اقتصاد مقاومتی را سنگین‌تر می‌کند.


سرلشکر صفوی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشینه تاریخی، ظرفیت فرهنگی و تمدن ملت ایران افزود: هر ملتی با ارزش‌ها و آرمان‌ها زنده می‌ماند و ملت ایران با اسلام زنده است، شجاعت ما را تاریخ شناخته و می‌داند.


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان سلاح برتری رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس را ایمان، توکل و تبعیت از امام خمینی (ره) دانست و تاکید کرد: امروز ملت ایران با ایستادگی در آرمان‌ها و اعتقادات خود و بهره‌مندی از رهبری فرزانه، با صلابت و محبوب در جهان اسلام در برابر هیچ قدرتی سرفرود نمی‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز